SUHR hledá Social Media & Community Managera 🚀
V SUHR pomáháme firmám i jednotlivcům s péčí o zaměstnance skrze kvalitní HR.
Organizujeme kurzy, workshopy a vzdělávací programy pro všechny, kdo chtějí posunout péči o své kolegy na vyšší úroveň.
Teď hledáme někoho, kdo nám pomůže naši misi dostat mezi co nejvíc lidí – a to prostřednictvím kvalitní komunikace na sociálních sítích a aktivní práce s komunitou.
Náplň práce:
💛 Sociální sítě
Vytváření a realizace obsahového plánu pro firemní sociální sítě (LinkedIn, Instagram, Facebook)
Tvorba a publikace obsahu – posty, reels, videa, stories, ankety, komunitní příspěvky
Příprava a správa výkonnostních i brandových kampaní (Meta Ads, LinkedIn Ads)
Tvorba grafiky v Canvě ve spolupráci s týmem
Monitoring trendů a testování nových formátů
Aktivní komunikace s publikem – odpovědi na komentáře a zprávy, moderování diskuzí
💛 Mailing
Tvorba a správa e-mailových kampaní (newslettery, automatické sekvence, follow-upy)
Segmentace kontaktů a personalizace komunikace
Nastavení automatizací pro zapojení komunity a podporu prodeje
💛 Community management
Aktivní zapojování členů komunity – otvírání diskusí, pokládání otázek, iniciování interakcí
Správa komunitní platformy (Facebook skupina)
Podpora členů – řešení dotazů, propojování lidí, sběr zpětné vazby
Pomoc při organizaci a propagaci komunitních eventů a setkání
Očekáváme:
Prokazatelné zkušenosti se správou sociálních sítí ( LinkedIn, Instagram, Facebook) – od tvorby obsahu po vyhodnocení výkonu
Zkušenost s placenými kampaněmi (Meta Ads, LinkedIn Ads) – jejich tvorba, správa a optimalizace
Schopnost připravit a realizovat obsahový plán a pracovat podle něj
Základní grafické dovednosti (pracujeme v nástroji Canva) pro tvorbu jednoduchých vizuálů
Orientace v aktuálních trendech na sociálních sítích a chuť zkoušet nové formáty
Silné komunikační dovednosti – psaní textů, reakce na komentáře, moderování diskuzí
Praxe s e-mail marketingem – tvorba newsletterů, automatizací a segmentace kontaktů
Schopnost propojovat lidi a aktivně pracovat s komunitou
Zkušenost s organizací a propagací eventů (online i offline)
Nabízíme:
Flexibilitu – celý tým pracujeme remote, scházíme se jednou za 14 dní (většinou pátek) offline v Praze
Prostředí, ve kterém je v pořádku přicházet s vlastními nápady
Přátelský tým s pochopením pro slaďování práce a rodiny
Nástup na konci září/začátku října 2025
Zní to dobře? :)
Máte-li chuť se do týmu připojit, prosíme rovnou spolu s odkazem na LinkedIn či životopisem zaslat vypracovaný úkol.
Zadání:
1.Navrhněte, jak byste postupoval/a při propagaci last call možnosti registrovat se do naší Strategické HR akademie formou:
krátkého textu do newsletteru - specifikujte předmět, preheader a krátký text do newsletteru
jedné grafiky pro sítě + copy - navrhněte jednu vizuální podobu příspěvku na sítě včetně copy k tomuto příspěvku
post plánu na sociálních sítích – stručný popis strategie: co, kde a kdy publikovat (IG feed/stories, LinkedIn, apod.)
2.Vytvořte reels s tipy pro vzdělávání. Představivosti se meze nekladou - důležité je, aby video svým formátem dobře fungovalo na Instagramu a Facebooku (vhodná délka, vhodná hudba, velikost titulků, atd.). Video nám prosím sdílejte jako odkaz na Drive či v Canvě.
Veškeré Vámi připravené materiály slouží pouze pro nás v rámci výběrového řízení, nikde je nebudeme sdílet ani s nimi pracovat za jiným účelem.
Jaký bude další postup?
Nejpozději do 5 pracovních dní od zaslání vypracovaného úkolu se Vám ozveme ohledně dalšího postupu. Úspěšným kandidátům pošleme pozvánku na online pohovor.
Úspěšné kandidáty pozveme po online pohovorech na offline pohovor, kde budou i členové našeho marketingového týmu. To bude poslední kolo výběrového řízení.
Pak už se jen těšíme na SPOLUpráci. Nástup je září/říjen 2025. 💛