Backoffice, finance & HR asistent/ka
Solidpixels je nástroj na tvorbu webu, který automatizuje a zjednodušuje práci, vyhrál WebTop 100 a poskytuje i služby spojené s digitálním marketingem. Máme kanceláře v centru Prahy a hlavně skvělý tým, kterému se tu dobře pracuje – aby to tak zůstalo (a šlapalo ještě líp), hledáme člověka na plný úvazek, který si vezme na starost kancelář, finance a prostě se nebude bát ničeho, co přijde.
Tvoje role bude kombinací office manažera, základní správy financí a HR a pravé ruky vedení.
Nebudeš na to sám/sama – v HR i financích máš nad sebou expertky, které ti řeknou, co a jak. Ale v backoffice části pojedeš samostatně a bude na tobě, aby věci byly hotové a vše běželo, jak má.
Čím se budeš v práci bavit:
Backoffice
Udržování kanceláří v kondici – pohlídáš zásoby (od papírů po kávu), zařídíš drobné opravy, zaleješ kytky a doplníš erár jídla - jídlo máme rádi
Organizace menších i větších firemních akcí (od malých setkání po práci až po vánoční večírek nebo firemní narozeniny)
Administrativa – podpisy, archivace, správa firemních aut, benefitů, tarifů atd.
Drobná BOZP agenda – revize, kontroly, hasiči, elektrospotřebiče
Péče o atmosféru a vztahy
Finance
Vystavování a evidence faktur
Objednávky - detailní přehled, bezchybná data
Příprava podkladů pro účetní a daňová přiznání
Základní přehledy a tabulky
HR podpora
Příprava smluv a dokumentů k podpisu (kontrolu má na starosti HR manažer)
Shromažďování podkladů pro mzdy a daně
Pomoc s nástupy a odchody zaměstnanců
Hodíš se k nám pokud:
si umíš práci zorganizovat a dotahovat úkoly
vyhovuje ti různorodá agenda (jednou řešíš papíry, jindy zařizuješ catering)
jsi někdo, kdo má přirozený vztah k číslům i k lidem – zvládne fakturu i narozeninovou oslavu
jsi dopředný/á, máš chuť automatizovat, zlepšovat, posouvat sebe i procesy
máš základní zkušenost s administrativou a fakturací
domluvíš se s lidmi uvnitř i mimo firmu
zvládáš Google Workspace, pokud znáš Fakturoid nebo FlexiBee, máš plus
bonusové body máš i pokud tě baví občas něco uvařit nebo upéct pro ostatní (není to povinnost, ale máme to rádi 🙂) -a dost často na to nebudeš sám/a - baví nás to
chápeš, že takhle role se nedá moc dělat remote a vyžaduje tvojí přítomnost v kanceláří cca 3-4x týdně (ve zkušební době víc)
Co ti u nás bude dělat radost?
příspěvek na vzdělávání, společný rozvoj a podpora koučů
budget na cestování, multisportka
výhodný telefonní tarif a nákup hardware
jeden web na solidpixels zdarma
po roce u nás můžeš na letní remote office u moře či v horách - loni jsme byli v Dánsku, letos je to Itálie
občerstvení v kanceláři - ovoce, zelenina, čerstvě upečený chleba, dobroty, džusy a hodně si potrpíme na kvalitní kávu
pravidelné společné snídaně
skvělá parta lidí, kteří se společně rádi baví - to je 🍒 na dortu
společné akce, běžecké tréninky, pikniky, únikovky, brusle a další radosti
Vánoční chata - společná víkendová akce, celá chata jen pro tým solidpixels - vířivka, sauna, pípa, výlety...
psi i jiná zvířata u nás mají dveře otevřené - pokud máš čtyřnohého mazlíka, může tě doprovázet 🐶
smlouva na HPP
spolupráce s profíky a nadšenci a světový nástroj, ke kterému stojí za to přidat pomocnou ruku
Pokud víš, že tuhle roli zvládneš, a láká tě být klíčovou oporou týmu i vedení, napiš nám pár slov o sobě a vypracuj první úkol:
Potřebujeme zorganizovat tradiční vánoční chatu - akci kterou milujeme a je to highlight našeho roku. Je potřeba najít místo volné v termínu 23. - 25. 11. pro cca 20 lidí. Celkový budget je 40 000 Kč (pronájem + jídlo pro všechny).
Míru rozpracování i detailů (program, aktivity, jídelníček atd.) necháváme na tobě.
Vzhledem k velkému zájmu o pozici budeme do dalších kol výběrového řízení zvát pouze uchazeče/čky, kteří splní úkol - děkujeme za pochopení.