E-commerce & Operations Manager
Chlorito je česká rodinná firma v oblasti výroby a prodeje špičkové bazénové chemie a příslušenství. Naším cílem je poskytovat zákazníkům kvalitní, bezpečná a účinná řešení pro úpravu a dezinfekci vody – s osobním přístupem, odbornou podporou a důrazem na rychlé dodání i legislativní shodu.
Sezóna bazénových nadšenců je na vrcholu a máme za sebou velmi úspěšný rok. Rozjeli jsme prodej na marketplaces, výrazně automatizovali sklad a chystáme se rozšiřovat produktové portfolio, včetně prodeje na Amazonu. Sezona bazénové chemie je na vrcholu a protože pomalu začíná sezóna příští, hledáme do našeho týmu kolegu či kolegyni, kteří si umí vyhrnout rukávy a postavit s námi příští rok. Bude pevně držet stanovené cíle, externí i interní součinnosti a společně s námi pomůže upevnit pozici společnosti jako lídra v péči o bazén a vodu.
Pod skupinu spadá nejen samotný e-commerce, tedy Chlorito, ale i výroba a vývoj vlastních produktů v odvětví bazénové chemie a péče o vodu, jako jsou například produkty Professional water systems.
Pozice se skládá z několika manažerských činností, jejichž poměr se během roku mění. Náplní pozice je hands-on řízení e-commerce provozu, s čímž máš zkušenost z pozice projektového / produktového / brandového či příbuzného manažera. Jsi silný v držení nastavené strategie, řízení procesů, rizik a reportingu založeném na datech. Máš ambice pomáhat rozvíjet moderní firmu založenou na datech a technologiích.
Už nyní máme k dispozici zavedený řetězec dodavatelů, na které se můžeš obracet. Co od tebe očekáváme?
Řízení e-commerce
* e-commerce řešíme v úzké spolupráci s externí firmou, která pro nás spravuje zásadní systémy
* budeš kontaktním bodem mezi námi, touto firmou a dalšími IT partnery
* budeš navrhovat rozšíření a vylepšení systémů a dohlížet na jejich realizaci
* budeš řešit dohody a smlouvy s dopravci a marketplaces, abys minimalizoval průvodní náklady
* přineseš vlastní nápady a inovace na zvýšení výkonu prodeje
* nastavíš a budeš udržovat a rozšiřovat datový reporting, včetně KPI expedice
očekávání a potřeby
* rozumíš e-commerce a spravoval/a jsi středně velký e-shop
* dokážeš odhalovat a reportovat problémy v integracích
* máš přehled v trendech a procesech e-commerce
*umíš strukturovaně pracovat z daty a máš obecný přehled o finančním řízení
Řízení marketingu
* pracujeme s trojicí brandů, které aktivně promujeme a dostáváme do povědomí zákazníků
* budeš spravovat naše brandy a navrhovat pro ně marketingové kampaně
* budeš pracovat s našimi SEO, brandovými a výkonostními experty, kterým budeš delegovat práci
očekávání a potřeby
* řešil jsi marketing středně velké značky či svého brandu
* máš zkušenosti s plánováním brandových, marketingových a výkonnostních strategií
* dokážeš stanovovat cíle pro marketingové aktivity a vyhodnocovat je
* máš prozákaznický přístup a dokážeš posilovat sílu brandu i vlastním vystupováním a mentoringem
Řízení skladu a operations
* máme vlastní sklad, přes který jsou vyskladňovány vyšší stovky objednávek denně
* budeš monitorovat a vyhodnocovat procesy na skladu a navrhovat jejich optimalizace
* k ruce máš externí dodavatele, kteří ti s optimalizací procesů pomohou
očekávání a potřeby
* máš zkušenost s orientací v procesech skladu
* umíš si získat čísla o výkonnosti skladu, orientovat se v nich a vyhodnocovat je
* dokážeš navrhovat nové postupy, jak provoz zefektivnit
Komunikace a reporting
* budeš v úzkém styku s majiteli firmy, který jsou každý den v provozu a mají o firmě absolutní přehled
* budeš řešit či eskalovat záležitosti vzniklé v kancelářích, na prodejně či ve skladu
* budeš supervizovat nastavené procesy a navrhovat jejich optimalizace
* pro vedení firmy budeš připravovat reporty z provozu a jeho výkonu
* budeš do provozu dostávat cíle společnosti ve zmíněných oblastech
očekávání a potřeby
* dokážeš připravovat reporty postavené na datech
* dovedeš včas identifikovat riziko, eskalovat a mitigovat ho
* dokážeš pracovat s lidmi, být pro ně svou znalostí autoritou i oporou
* máš povědomí o datových analytických nástrojích
Co neočekáváme
* vzdělání v oblasti chemie (pokud ho máš, skvělé pro tebe)
* expertízu v oblasti bazénové chemie (rádi s tebou nasdílíme naši)
* znalosti v obchodu, získávání nových B2B zákazníků či jejich managementu (tomuto se chceme věnovat sami, proto tě hledáme)
* zbožíznalství či komunikaci ohledně produktu (sortimentu musíš rozumět z manažerského nadhledu)
* znalost metodik projektového řízení (vzhledem k rozmanitosti neřídíme provoz žádnou striktní metodikou)
Průběh výběru
* pošleš nám životopis a krátký text, kterým oblastem ses věnoval a ve kterých vidíš své slabší místo
* ozveme se ti během rychlého telefonického hovoru, kdy probereme vzájemná očekávání
* pokud si budou očekávání odpovídat, domluvíme se na online schůzce, kde si povíme si více o pozici a nastavení procesů
* posledním krokem je osobní schůzka přímo s Tomášem a Lukášem, tedy majiteli Chlorita, kteří ti poví všechno o provozu a svých plánech do budoucna
* posledním krokem je samotná nabídka spolupráce
Čeká tě u nás spousta náročné práce. Dobrou práci ale umíme dobře odměnit. Máš k dispozici tým odborníků na péči o vodu a téměř neomezené možnosti rozšiřování značek a produktového portfolia.