IT Project Manager
Umíš si zorganizovat čas? Umíš si velmi dobře zorganizovat čas? A co takhle i kolegům? Ve WDF hledáme IT Project Managera a vypadá to, že bys mohl/a být ideální kandidát.
WDF je designově orientovaná vývojová agentura, která staví weby, webové a mobilní aplikace s využitím AI řešení pro firmy, které skutečně mění svět. Pracujeme s velkými hráči jak v ČR tak i mimo ni s odvážnými startupy v oblasti zdraví, AI a technologií budoucnosti.
Koho hledáme?
Pro nový dlouhodobý projekt hledáme Project Managera se zkušenostmi z oblasti vývoje webových aplikací/mobilních aplikací. Ideálně někoho, kdo měl možnost "ošahat si" i práci s většími systémy. Zodpovědného a asertivního kolegu, se kterým se budeme rádi setkávat v práci i mimo ní a který se vyzná v online prostředí a digitální produkci, má dobré komunikační schopnosti a využije je při jednání jak s klientem, tak i s kolegy v týmu.
Někoho, kdo:
je schopný porozumět problematice vývoje softwaru,
zvládá vytvořit technické zadání pro vývojový tým,
implementace CMS odbaví levou zadní a zajímají ho spíše větší projekty,
dokáže komunikovat, oponovat a usměrňovat řešení společně s vývojovým týmem,
dobře rozumí agile metodice a její části a principy umí při práci používat,
umí postupovat systematicky a dokáže posouvat projekty do vítězného finále,
zvládne dobře komunikovat v angličtině,
má zkušenost s vedením IT projektů alespoň 3 roky.
Co nabízíme?
práci na full-time,
smlouva na dobu neurčitou,
prostor pro učení a růst,
zajímavé projekty, které tě budou bavit,
fajn tým profesionálů, kde si zakládáme na otevřenosti, flexibilitě a spolupráci,
kolegy, se kterými tě bude bavit trávit čas,
ale i 2 dny v týdnu home office, když budeš potřebovat změnit prostředí,
25 dnů dovolené pro HPP,
občerstvení, kvalitní káva, grilovačky a narozeninové dorty,
Multisport kartu, free tarif s neomezeným voláním a SMS vč. neomezených dat,
moderní kancelář v centru Prahy s krásnou terasou,
dobrá dostupnost MHD - metro Národní třída/Karlovo náměstí/Můstek,
nástup je možný ihned nebo po dohodě.