Key Account Manager s EN - péče o stávající zákazníky
Co si pod touto rolí můžeš představit?
Každý KAM má přidělené B2B zákazníky, které má na starosti. Ty bys měl/a na starosti výhradně zahraniční zákazníky.
Stará se o to, aby naši zákazníci vždy měli na pultech svých obchodů naše aktuální portfolio produktů. Zjišťuje potřeby zákazníků a navrhuje nové produkty na základě prodejních analýz. Je důležité, aby si s partnery vytvořil přátelský, ale zároveň profesionální vztah.
Každý KAM má k sobě Customer Care Specialistu, který mu pomáhá s běžnou denní agendou. Tzn. řešení reklamací, zadávání objednávek, fakturace atd. Nicméně i KAM musí umět tuto rutinní administrativu.
- pravidelná komunikace a péče o stávající klienty
- návrhy týdenních objednávek a jejich úpravy
- představení a zalistování nových produktů
- administrativa v interním systému K2 (objednávky, RMA, fakturace)
- komunikace s expedičním skladem a určování priorit v odesílání zboží klientům
- reporting prodejů a případné řešení výpadků zboží
- nastavování procesů se zákazníkem (RMA, komisní prodeje, marketingové kampaně, prodejní akce/soutěže)
- hlídání skladových zásob u zákazníka (dozásobení /případně stahování zboží)
- máš skvělé organizační a komunikační dovednosti
- analytické myšlení a znalost skladového hospodářství je ti vlastní
- zvládáš skvěle komunikovat v EN
- komunikace v němčině výhodou
- máš profesionální přístup, jsi spolehlivá/ý, důsledná/ý
- nechybí ti pečlivost a smysl pro detail
- práce v excelu ti nedělá problém a to i při pokročilejším využití (svyhelda, sumif, vzorce, grafy atd.)
- máš zkušenosti s prací v interním systému
- jsme stabilní společnost, která ti nabídne fixní plat + osobní hodnocení a také kvartální odměny
- jsme otevřeni novým nápadům a chceme slyšet tvůj názor
- dostaneš se do mezinárodního prostředí, aktuálně jsme ve více jak 30 zemích!
- budeš v moderní kanceláři na Smíchově s výhledem na Vyšehrad
- jsme fajn kolektiv mladých lidí, na které se můžeš obrátit
- notebook, který můžeš v klidu používat i pro osobní účely
- měsíční budget 1000 kč na firemní produkty
- firemní tarif
- příspěvek na péči o zdraví 1000 kč měsíčně (multisport karta, koučink, atd.)
- výuka angličtiny na pracovišti (částečně hrazená firmou a v pracovní době)
- zdravé a fresh občerstvení
- můžeš využít HO až 4x do měsíce
- Nejdřív nám dej o sobě vědět
- Napiš nám proč se k nám chceš přidat a co můžeš nabídnout.
- Vyplň nám dotazník
- Kolegyně Bára ti pošle dotazník, který potřebujeme do tří dnů poslat zpět. Neboj se a klidně buď kreativní a hlavně svůj/svoje.
- Potkáme se po telefonu
- Po přijetí dotazníku se ti ozveme. ☺️ Budeme chtít vědět pár základních údajů. Řekneme ti více o pozici a budeš mít prostor se zeptat na to, co tě zajímá.
- Po přijetí dotazníku se ti ozveme. ☺️ Budeme chtít vědět pár základních údajů. Řekneme ti více o pozici a budeš mít prostor se zeptat na to, co tě zajímá.
- Potkáme se u dobré kávy u nás na Smíchově
- Na osobním setkání v našich kancelářích tě přivítáme dobrou kávou i výhledem na Vyšehrad a Vltavu. Zakládáme si na příjemném prostředí a pohled na vodu prý uklidňuje. 🙂 Když si všechno sedne, čeká tě další část, tzv. „den na zkoušku“.
- Čeká tě den na “zkoušku”
- Pozvánka na zkušební den znamená 2-4 hodiny tvého času, který strávíš s námi v kanceláři při vypracování modelových úkolů. Je pro nás důležité, aby si tým sedl jak po pracovní stránce, tak po té osobní. Také si vyzkoušíš náš open space a zjistíš, jestli je ti tu s námi dobře. Poznáš tedy své potenciálně nové kolegy, přímého nadřízeného i naši COO, se kterými tě bude čekat vyhodnocení celého zkušebního dne.
- Finální rozhodnutí
- Po absolvování všech výše popsaných kroků už budou mít obě strany představu, jak by nám to společně mohlo fungovat. V případě, že se nám tvůj přístup k úkolům i jejich zpracování bude líbit a ucítíme, že jsme na podobné vlně, s radostí ti pošleme nabídku. ☺️ Náš náborový proces je rychlý a nepotřebujeme 3 týdny na rozhodování.
Jestli tě práce u nás zaujala, pošli své CV a napiš pár řádků, proč se chceš přidat do týmu.
& it’s gonna be EPIC(o)!