Pracovní nabídky
Ostatní
Projektový manažer
Projektový manažer s přesahem do IT

Projektový manažer s přesahem do IT

  • 62–76 tis. Kč
  • On-site
  • Praha
  • Full-time

Projektový manažer s přesahem do IT

Jsme 4MAX – technologie, které dávají smysl
Jsme stabilní česká technologická firma s více než 25 lety zkušeností v oblasti softwarových a hardwarových řešení pro retail. Mezi naše klienty patří jména jako Tesco, Albert, Globus, či McDonald’s. Vyvíjíme si vlastní produkty – od samoobslužných pokladen přes kiosky až po bezobslužné obchody 24/7– a měníme tak způsob, jakým lidé nakupují.

V současnosti rozšiřujeme náš interní tým a hledáme projektového manažera s technickým přesahem, který se nebojí odpovědnosti, umí vést tým a efektivně plánovat práci tak, aby se věci dotahovaly a fungovaly. 
Hledáme samostatného člověka, který zvládne řídit vývojové projekty, nastavovat procesy, organizovat práci vývojářů a komunikovat napříč firmou.

Koho hledáme?

Hledáme zkušeného a prakticky uvažujícího člověka, který:

  • má alespoň 2 roky praxe s řízením IT/SW projektů,

  • má zkušenost s vedením týmu a schopnost přirozeně motivovat,

  • umí pracovat s nástroji jako JIRA, Confluence, ClickUp, Asana nebo Goodday,

  • má pokročilou, komunikativní znalost angličtiny (slovem i písmem),

  • ovládá MS Excel a nezalekne se práce s CRM,

  • má řidičský průkaz sk. B a je ochoten občas vyrazit na místo projektu.

Osobnostně hledáme někoho, kdo je:

  • spolehlivý a důsledný,

  • organizovaný, má přehled a cit pro priority,

  • má drive, zdravé sebevědomí a chuť zlepšovat procesy,

  • umí jasně komunikovat, stanovovat pravidla a udržet tým na cestě k cíli.

Co Tě u nás čeká?

Náplň práce:

  • Vedení interních vývojových projektů od plánování po realizaci,

  • organizace a zadávání úkolů vývojářům, kontrola výstupů,

  • nastavování cílů, milníků a rozpočtů projektů,

  • úzká spolupráce s IT, obchodem a dalšími odděleními,

  • vedení týmových schůzek a stand-upů,

  • aktivní zapojení do zlepšování procesů a interního workflow,

  • pravidelný reporting směrem k vedení a úzká spolupráce.

Co nabízíme

  • Stabilní spolupráci na HPP, nebo IČO, dle vašeho výběru.

  • Práci na zajímavých projektech,

  • 5 týdnů dovolené,

  •  3 sick days,

  • Flexibilní pracovní dobu

  • Home-office 1x týdně 

  • Služební notebook, SIM s neomezeným tarifem, v případě zájmu i mobilní telefon,

  • Podporu profesního růstu – vzdělávání, mentoring, sdílení know-how,

  • Úhradu nákladů při služebních cestách (služební vůz, nebo refundace),

  • Příjemné, neformální prostředí, kde vládne týmový duch a efektivita,

  • Pet-friendly office a kolektiv, který drží při sobě.

Proč právě k nám?

V 4MAX věříme, že technologie mají sloužit lidem – ne naopak. 
Nejsme korporát, ale tým zkušených profesionálů, které spojuje společný cíl a chuť dělat věci chytře a efektivně. 
Dostaneš u nás důvěru, samostatnost a prostor růst – zároveň ale i podporu a férové zázemí.

Zaujala Tě tahle výzva?

Pošli nám své CV, nebo odkaz na LinkedIn.
 Rádi se s Tebou seznámíme a probereme možnosti spolupráce.

Těšíme se, že se poznáme. 
Tým 4Max

Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.