Team Leader administrátorů na portálu pro dospělé
Hledáme šikovnou kolegyni či šikovného kolegu na pozici Team Leadera (TL) administrátorů.
Náplní práce TL je
- vedení stávajícího týmu adminů, tj. zejména pravidelné setkávání, kontrola práce a dodržování pravidel, pomoc s orientací v prostředí a práci jako takové,
- nábor a zaškolování nových adminů,
- základní analyticko-statistické vyhodnocení pracovních výsledků týmu i jednotlivých adminů,
- komunikace s uživateli portálu, a to zejména v tzv. eskalovaných záležitostech.
(i) Administrátoři mají za úkol schvalovat obsah, vyřizovat nahlášení a komunikovat s uživateli.
Nabízíme
- flexibilní pracovní dobu,
- práci z domova,
- výborné finanční ohodnocení.
Požadujeme
- předchozí zkušenost na zákaznickém servisu minimálně 1 rok,
- praxi ve vedení týmu lidí minimálně 1 rok,
- vysokou psychickou odolnost,
- lidský (a nikoliv robotický či korporátní) přístup, schopnost naslouchat, vcítit se do pozice druhého člověka,
- dostupnost v průběhu dne, a to každý den alespoň hodinu,
- schopnost logického uvažování, samostatného plánování a rozhodování bez fyzické přítomnosti nadřízeného.
V případě zájmu zašlete
- svůj aktuální životopis,
- motivační dopis (ne v ChatGPT a podobných programech - využíváme detektor GPT textů), ve kterém popište nepříjemnou situaci s někým z vašeho týmu, který jste v některém předchozím zaměstnání vedli; zajímá nás:
-> v čem spočíval problém,
-> jak jste problém řešili (jednotlivé kroky),
-> jak jste problém vyřešili,
-> jak reagovala dotyčná osoba z týmu, s níž jste situaci zažili;
- vaši časovou dostupnost: uveďte, kolik času týdně jste schopni a ochotni práci věnovat v průběhu týdne.
Všem zájemcům předem děkujeme, odpovíme každému z vás nejpozději do 30 dnů od vyhlášení tohoto výběrového řízení.