Senior Customer Success Manager pro HR appku Sloneek 🐘
TL;DR:
Děláme "HR superhuman" prostřednictvím AI. Hledáme seniorního customer success šampiona (♂️/ ♀️), který ze zákazníků udělá generátory revenue, ne jen spokojené uživatele.
- Mise: Provádět zákazníky od onboardingu po expanzi s pomocí SaaS appky, která mění způsob práce HR. Hledáme ekvivalent důvěryhodného advisora.
- "Pekidž": 2,5- k EUR/měsíc na kontrakt + performance bonus, všechny tools/hardware, které potřebuješ
- Výzva: Škálovat customer success napříč globálními trhy při udržení 100%+ Net Revenue Retention
- Ideální profil: Chytrý a osvědčený customer success profesionál s prokazatelnými B2B SaaS zkušenostmi, který chápe, že customer success = revenue success
---
O nás
Jsme Sloneek - a naším hřištěm je HR svět, který chceme udělat o kus lepším, lidštějším, zábavnějším. Dává ti to smysl❓
Péče o lidi ve firmách přestává být klišé. A aby to celé sedělo, pomáháme HR s odbavením maximálního množství administrativy. Tak, aby měli čas na to nejcennější, co každá firma má. Právě její lidi.
- Součást Deloitte Technology Fast 50 Central Europe 2024
- Silné portfolio klientů jako Lindt, Volvo, Knight Frank, Savills, Panattoni, Future Meds a další
Chceš k nám nejdřív nakouknout? Stačí kliknout sem a nebo se podívat na to, co děláme sem nebo sem. Nejsme žádná ořezávátka. A ví to i naši zákazníci. Mrkni v odkazu na jejich reference na G2.
Jaké výzvy na tebe čekají?
- Budování důvěry a dlouhodobých vztahů s našimi zákazníky. Budeš jejich hlavním partnerem a průvodcem na cestě k maximálnímu využití našeho HR systému. Od prvního dne jejich onboardingu.
- Poskytování odborné (s pomocí Dev týmu i technické) podpory klientům, řešení jejich dotazů a problémů, a zajišťování jejich spokojenosti.
- Generování revenue - identifikuj a realizuj upsell/cross-sell opportunity, které pomohou zákazníkům i nám.
- Aktivní sběr zpětné vazby od zákazníků a spolupráce s interními týmy na neustálém vylepšování našeho produktu.
- Monitorování a analýza klíčových ukazatelů výkonnosti, příprava pravidelných reportů a identifikace příležitostí pro zlepšení (prostě pojmy typu MRR, NRR, Contraction, Churn, ARPA ti nejsou cizí).
Bez čeho se u nás neobejdeš?
- Máš zkušenosti se zákaznickou podporou nebo přímo customer success, nejlépe SaaS (Software as a service, prostě něco jako Sloneek), alespoň 3️⃣ roky.
- Musíš být schopen(a) se rychle přizpůsobit měnícím se situacím a potřebám zákazníků. Otevřenost a flexibilita jsou klíčové, schopnost umět provést ostatní přes změny je 💯 výhodou.
- Máš revenue focus - protože víš, že to k téhle pozici prostě patří.
- Jsi tech-savvy - nemáš problém se proklikat aplikačním nastavením a kreativně vymýšlet, jak adaptovat naši platformu na specifické zákaznické workflows - základní znalost integrací a APIs je nice to have, ale zvědavost a problem-solving mindset jsou absolutní klíč.
- Silné komunikační dovednosti, jak ústní, tak písemné, jsou nezbytné. Schopnost přizpůsobit svůj komunikační styl různým situacím a efektivně využívat všechny kanály jsou tvoje přirozenost.
- Rozvíjení a udržování dlouhodobých vztahů se stávajícími i potenciálními zákazníky je pro tebe přirozené.
- Schopnost rozpoznat klíčové příčiny problémů a využívat ji společně se svou zvídavostí v analýze problémů, které zákazník řeší. Musíš být schopen(a) navrhovat vhodná řešení a úzce spolupracovat s produktovým vývojem a dalšími týmy.
- Jsi připraven(a) na různé typy klientů, na některé je potřeba mít opravdu silné nervy 🙂.
- Kritické myšlení máš na velmi vysoké úrovni.
- Zpětná vazba od kolegů nebo od klientů ti není cizí a jsi připraven(a) ji přijmout a případně předat dále.
- Máš super češtinu nebo slovenštinu (alebo oboje, prečo nie?) a k tomu hodně dobrou angličtinu - 🅱️2️⃣ je spodní limit. Potřebujeme, abys dokázal(a) plynně komunikovat slovem i písmem.
- Musíš mít chuť se učit - zaškolíme tě do aplikace, takže budeš absolutní profík a budeš znát odpověď na každou otázku. Jen musíš chtít.
- Máš zdravou míru asertivity a ctižádostivosti.
- Super bonus bude zkušenost z HR prostředí - třeba rovnou jako HR manažer:) Vyzkoušíš si práci v HR z jiné strany 😁
Jak vypadá úspěch v roli v číslech?
KPI’s
- Net Revenue Retention: měsíční cíl 100%+ NRR pro retention-focused accounty
- Expansion Revenue: Variabilní kvartální cíle na základě oportunit portfolia
- Customer Satisfaction: ≥9/10 score na QBR
- Onboarding Success: ≥4/5 satisfaction rating z onboardingu nových zákazníků
Rozložení aktivit
- 40% - Onboarding, trénink & řízení produktové adopce
- 25% - Identifikace upsell & cross-sell možností a aktivit
- 25% - Monitoring a řízení rizik odchodu
- 5% - Sběr a přenos zákaznického feedbacku produktovému oddělení
- 5% - Tvorba “enablement” obsahu společně se Support týmem
Chápeme, není toho málo, ale pokud s touto profesí máš zkušenosti, určitě tě to nemůže zaskočit:)
Co od nás můžeš čekat?
- Neomezenou dovolenou,
- no bullshit kulturu
- možnosti remote spolupráce ( kanceláře v Praze, co-workingy v Brně a Bratislavě, ale umíme zařídit i další města:),
- podporu tvého rozvoje,
- spravedlivou a motivující odměnu za tvou práci (i v návaznosti na tvojí pracovní senioritu, nabídka i vyplácení probíhá v EUR),
- všechno potřebné vybavení,
- a nakonec skvělou a po čertech veselou partu, která pro Sloneeka dýchá.
Když to mezi námi zajiskří,
- krátce si zavoláš s Milanem a sladíte vzájemná očekávání,
- pak bude na řadě osobní, případně video setkání s Davidem, který má oddělení Customer Experience na starosti,
- následovat bude praktické kolo, kde se mrkneme, jak funguješ v praxi
- a nakonec krátký meet s lidmi ze CX týmu, ve kterém budeš fungovat.
Když do sebe všechno zaklapne, rádi tě co nejdříve přivítáme mezi námi.