Technická podpora (Helpdesk)
Kdo jsme?
Jsme malý startup se skvěle rozjetou aplikací Napojse.cz a spustili jsme něco, co nemá v Čechách ani na Slovensku obdoby. Něco, co změní celý e-commerce trh. Chceš se na tom podílet? :)
Už teď se denně staráme o automatickou aktualizaci několika tisíc feedů a milionů produktů na eshopech našich klientů. Ale nejen to. Děláme komplexní servis – zajišťujeme bezproblémový chod a poskytujeme klientům uživatelské rozhraní pro správu dat a odbornou technickou podporu.
Koho hledáme?
Technická podpora je pro úspěšnost služby klíčová. Nehledáme však posilu na "obyčejnou" technickou podporu - drtivá většina dotazů klientů jsou složitějšího charakteru a pokud máš dobré analytické myšlení a rád přicházíš věcem na kloub, budeš se cítit jako ryba ve vodě. A když ti to půjde skvěle, můžeš časem celý team technické podpory řídit.
Co bude náplní tvojí práce
- Budeš zodpovídat technické dotazy našich klientů - od jednoduchých odpovědí (kterých není mnoho), přes nastavení importů až po analýzu feedů.
- Odpovídat na otázky budeš v drtivé většině případů písemně.
- Poradíš klientům se vším, co je zajímá ohledně nastavení služby, zkonzultuješ s nimi všechny možnosti, nebo vysvětlíš vše potřebné o fungování našeho produktu.
- Budeš se skvěle orientovat v e-commerce platformách, se kterými je Napojse propojené
- Při řešení složitějších klientských požadavků budeš spolupracovat s ostatními kolegy
Hledáme zrovna tebe, pokud
- Jsi komunikativní a dobrý parťák
- Umíš pracovat samostatně, ale zároveň jsi týmový hráč
- Máš zkušenost na podobné pozici
- Jsi technický typ a máš skvělé analytické myšlení
- Opravdu tě baví klientům pomáhat
- Rád se učíš nové technické znalosti
- Baví tě přicházet na kloub technickým zapeklitostem a máš potom radost, když vše krásně funguje
- E-maily píšeš levou zadní a umíš podávat i složité informace jednoduše
- Umíš se na věci dívat očima klienta
- Máš talent předvídat a poradit klientovi i ve věcech, na které se přímo neptá, ale mohly by mu pomoct
- Pokud tě láká svět e-commerce, máš body navíc!
- O všechno ostatní se už postaráme my
Proč bys měl chtít pracovat zrovna u nás
- Za svou práci dostaneš slušně zaplaceno (fix + provize z obratu firmy)
- Budeš součástí jedničky v oblasti práce s dodavatelskými feedy v ČR i SR
- Dostaneš od nás slušnou nálož znalostí, se kterými se ve světě e-commerce neztratíš
- Budeš mít šéfa, který ti vyjde vstříc
- Budeš mít pocit smysluplné práce na produktu, na který můžeš být hrdý/-á.
- Na dobré kávě nešetříme
- Také nešetříme chválou a každou chybu bereme jako příležitost se zlepšit.
- Flexibilní začátek/konec pracovní doby
- 1x týdně home office
- 25 dnů dovolené a 3 sick days
- Vítá se tu každý nápad, který může rozjetý stroj někam posunout. Chceš něco změnit, vidíš nedostatky? Sem s tím! Nikde není psáno, že hvězdné nápady vznikají jen v hlavě bosse.
Kde s námi budeš sedět?
Máme super kanceláře v Praze, přímo na metru Petřiny. Kolem jsou desítky restaurací na obědy, obchody, banky a nedaleko Obora Hvězda.