Online Marketing Specialist
Do týmu hledáme parťáka na online marketing, který/á bude mít pod palcem vše od sociálních sítí, přes e-mailing a PPC až po webovou analytiku. Pokud tě baví kombinace strategie, obsahu i čísel, jsi náš člověk.
Co bude náplní Tvé práce:
Spravovat sociální sítě (LinkedIn, Facebook, Instagram) – plánování, publikování, reporting
Připravovat e-mailingové kampaně (Sendgrid)
Spolupracovat na výkonnostních kampaních – Google Ads, Sklik, Meta
Sledovat a vyhodnocovat data – Google Analytics 4, Looker, Smartlook
Tvořit obsah – od bannerů po jednoduché landing pages
Spolupracovat s obchodním týmem na generování leadů a automatizaci komunikace
Podílet se na budování značky, kterou si lidé zapamatují (a důvěřují jí)
Jak vypadá ideální kandidát:
Máš alespoň 2 roky zkušeností s online marketingem (PPC, sociální sítě, mailing, SEO…)
Rozumíš základním marketingovým metrikám (CTR, CPC, ROAS, bounce rate…)
Baví tě analýza dat a hledání souvislostí
Umíš psát – výstižně, srozumitelně, podle cílovky
Zvládneš komunikaci v angličtině (B2) – budeš potřebovat např. pro tvorbu příspěvků nebo textů
Samostatnost, proaktivita a ochota učit se nové věci jsou pro nás důležitější než titul
Bonus: pokud máš zkušenost s nástroji jako Meta Ads Manager, Google Ads, GA4,, Canva, Figma, WordPress