L2 Support Specialist

  • Brno
  • Full-time

V GINA Software již 15 let vyvíjíme software pro koordinaci a řízení krizových situací a naše produkty používají humanitární organizace, záchranné složky, bezpečnostní služby i významné podniky v petrochemickém a těžebním průmyslu po celém světě. 

Hledáme kolegu nebo kolegyni, který/á má technické myšlení, zvládne hlubší troubleshooting a zároveň dokáže komunikovat s lidmi, jak se zákazníky, tak s našimi vývojáři. 

Hledáme tě! - L2 Support Specialist

✅ S čím nám budeš pomáhat: 

  • Budeš řešit technické dotazy a incidenty, které se dostanou na druhou úroveň podpory (eskalace z L1) 

  • Zanalyzuješ problém, najdeš příčinu, případně připravíš podklady pro vývoj 

  • Komunikuješ se zákazníky: ujasníš si detaily, vysvětlíš postup nebo navrhneš řešení 

  • Spolupracuješ s vývojovým týmem: předáváš bugy, testuješ fixy, ověřuješ chování systému 

  • Sleduješ opakující se problémy a pomáháš navrhovat, jak systém nebo podporu zlepšit 

  • Můžeš připravovat návody, postupy nebo konfigurační šablony 

  • Podílíš se na testování nových verzí systému nebo funkcí před nasazením 

Hledáme tě! - L2 Support Specialist

💪 Co bys měl/a mít: 

  • Technické myšlení – ideálně zkušenosti s troubleshootingem, správou systému nebo IT podporou, nastavení VPN,  základní používání SQL a schopnost číst zdrojový kód  

  • Základní orientaci v síťových technologiích, datech a logice fungování komplexních systémů 

  • Schopnost jasně komunikovat – slovem i písmem (česky i anglicky) 

  • Chuť učit se nové věci a řešit situace, které nejsou vždy na jedno kliknutí 

  • Výhodou: zkušenost s ticketingem, helpdeskem, testováním nebo IT supportem ve firmě, která vyvíjí vlastní software

👇 Zaujalo tě to? 

Pošli nám svůj životopis nebo odkaz na LinkedIn. Naše HR kolegyně Markéta se ti ozve a ráda s tebou probere detaily.


Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.