Customer Success Engineer | Píšeme kód, který chrání ostatní 🚑🚒
V GINA Software již 15 let vyvíjíme software pro koordinaci a řízení krizových situací a naše produkty používají humanitární organizace, záchranné složky, bezpečnostní služby i významné podniky v petrochemickém a těžebním průmyslu po celém světě.
Hledáme technicky orientovaného kolegu nebo kolegyni, který nám pomůže doručit zákazníkům to nejdůležitější a to funkční, smysluplně nasazený systém, kterému rozumí a který opravdu používají.
Budeš spojkou mezi obchodem, vývojem a zákazníkem, a to od analýzy potřeb až po úspěšné školení.
✅ S čím nám budeš pomáhat:
Porozumíš do hloubky tomu, co náš systém umí a budeš to umět srozumitelně vysvětlit ostatním
Pomůžeš obchodníkům připravit technické části nabídek a prezentací (scénáře použití, architektura, konfigurace)
Budeš v kontaktu se zákazníky, zjistíš jejich potřeby, připravíš návrh řešení a pomůžeš jim začít systém používat
Povedeš online školení pro uživatele (dispečink, mobilní týmy), připravíš konfigurace nebo demo prostředí
Sepíšeš technickou specifikaci, pomůžeš s dokumentací nebo datovým mapováním
Navrhneš zlepšení na základě zpětné vazby ať už pro zákazníka, nebo pro vývoj
💪 Co bys měl/a umět a mít:
Technické uvažování a chuť pochopit složitější systém (např. GINA mapy, alerting, API, datové integrace)
Schopnost komunikovat s lidmi: od operátora až po IT manažera
Zkušenost s návrhem řešení, business analýzou nebo konfigurací IT systémů výhodou
Samostatnost, zodpovědnost a dobrý time management
Angličtinu písemnou i mluvenou
Výhodou je orientace v prostředí záchranných složek, GIS nebo práce v týmu, který staví komplexní systémy
👇 Zaujalo tě to?
Pošli nám svůj životopis nebo odkaz na LinkedIn. Naše HR kolegyně Markéta se ti ozve a ráda s tebou probere detaily.