Office Assistent
Hledáme spolehlivého a proaktivního kolegu nebo kolegyni na pozici Office Assistant, který/á nám pomůže zajistit hladký chod naší kanceláře v Praze. Pokud jste přátelská, pečlivá a organizovaná osobnost, která ráda vytváří příjemné prostředí pro ostatní, tahle pozice by mohla být právě pro vás!
Co bude náplní vaší práce:
- Zajišťování kancelářských potřeb a běžného provozu
- Péče o zázemí, příprava občerstvení a prostor pro jednání
- Vítání návštěv, komunikace s kurýry, drobná administrativa
- Pomoc s interní agendou a podpora Office Managera
Co od vás očekáváme:
- Příjemné a profesionální vystupování
- Schopnost samostatné a pečlivé práce
- Uživatelskou znalost MS Office (Outlook, Word, Excel)
- Základní znalost angličtiny (A2–B1)
- Dobré organizační a komunikační schopnosti
Co nabízíme:
- Hlavní pracovní poměr s odměnou 35 000–40 000 Kč / měsíc
- Moderní kancelář v srdci Smíchova
- Přátelský tým a otevřené prostředí
- Možnost zapojit se do organizace akcí a rozvoje interního fungování
- Prostor pro růst a dlouhodobou spolupráci
Zaujala vás tahle nabídka? Pošlete nám svůj životopis a pár řádků o sobě – budeme se těšit!