Office Assistent

  • 0 Kč – 40 tis. Kč
  • Praha
  • Full-time
  • Aktualizováno 26. 06. 2025

Hledáme spolehlivého a proaktivního kolegu nebo kolegyni na pozici Office Assistant, který/á nám pomůže zajistit hladký chod naší kanceláře v Praze. Pokud jste přátelská, pečlivá a organizovaná osobnost, která ráda vytváří příjemné prostředí pro ostatní, tahle pozice by mohla být právě pro vás!

Co bude náplní vaší práce:

  • Zajišťování kancelářských potřeb a běžného provozu
  • Péče o zázemí, příprava občerstvení a prostor pro jednání
  • Vítání návštěv, komunikace s kurýry, drobná administrativa
  • Pomoc s interní agendou a podpora Office Managera

Co od vás očekáváme:
  • Příjemné a profesionální vystupování
  • Schopnost samostatné a pečlivé práce
  • Uživatelskou znalost MS Office (Outlook, Word, Excel)
  • Základní znalost angličtiny (A2–B1)
  • Dobré organizační a komunikační schopnosti

Co nabízíme:
  • Hlavní pracovní poměr s odměnou 35 000–40 000 Kč / měsíc
  • Moderní kancelář v srdci Smíchova
  • Přátelský tým a otevřené prostředí
  • Možnost zapojit se do organizace akcí a rozvoje interního fungování
  • Prostor pro růst a dlouhodobou spolupráci

Zaujala vás tahle nabídka? Pošlete nám svůj životopis a pár řádků o sobě – budeme se těšit!
Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.