Office Manager/ka

  • 24–36 tis. Kč
  • Brno
  • Full-time

SMARTEON je leader na trhu v oblasti návrhu a realizace Smart Home, neboli automatizace domácností a budov. Naším hlavním cílem je spokojený klient a rozvoj standardu chytrého bydlení.


JAKÁ JE TVÁ ROLE

, u nás v týmu budeš zajišťovat bezstarostný chod unikátního showroomu Smart Home Atelier a přilehlého skladu elektroniky. Tvým úkolem bude také zpracování doručených faktur, objednání materiálu a s tím spojená administrativa. A protože jsou naši kolegové často v terénu u klientů, tak se na Tebe budou obracet s drobnými ad-hoc úkoly.

Vždy rádi vyslechneme Tvé návrhy na zlepšení a budeš mít také možnost se účastnit nových zajímavých projektů a akcí.

Jsme mladý tým, který táhne za jeden provaz a dobře ví, že k práci patří také dobrá nálada.


CO OD TEBE OČEKÁVÁME

  • komunikativní a přátelskou osobnost
  • pečlivý a odpovědný přístup k práci
  • znalost práce s Microsoft Excel
  • zkušenost s POHODA a některým z CRM systémů výhodou
  • zkušenost s technickým oborem výhodou

CO U NÁS OFFICE MANAGER/KA DĚLÁ

  • zajišťuje připravenost kanceláře a přilehlého showroomu (office management) 
  • administrativní podpora týmu (správa interních systémů a dat, zajištění ubytování, ..)
  • příprava podkladů k fakturaci a vyřízení přijatých faktur (komunikace s účetní)
  • komunikace s dodavateli a objednání zboží
  • správa malého skladu elektroniky
  • spolupráce na marketingových aktivitách

CO TI NABÍZÍME

  • finanční bonus na základě výsledků firmy, každý měsíc
  • možnost částečné práce z domova
  • flexibilní pracovní dobu
  • práci v pozitivním kolektivu
  • atraktivní prostředí nových kanceláří a Centra bydlení a designu Kaštanová
  • cenové zvýhodnění na realizaci vlastní chytré domácnosti

 , jestli Tě práce Office Managera/ky zaujala, ozvi se nám a domluvíme se na osobní schůzce. Bude nás zajímat Tvé CV a motivace proč jsme Tě zaujali právě my.

Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.