Office Manager/ka
SMARTEON je leader na trhu v oblasti návrhu a realizace Smart Home, neboli automatizace domácností a budov. Naším hlavním cílem je spokojený klient a rozvoj standardu chytrého bydlení.
JAKÁ JE TVÁ ROLE
, u nás v týmu budeš zajišťovat bezstarostný chod unikátního showroomu Smart Home Atelier a přilehlého skladu elektroniky. Tvým úkolem bude také zpracování doručených faktur, objednání materiálu a s tím spojená administrativa. A protože jsou naši kolegové často v terénu u klientů, tak se na Tebe budou obracet s drobnými ad-hoc úkoly.
Vždy rádi vyslechneme Tvé návrhy na zlepšení a budeš mít také možnost se účastnit nových zajímavých projektů a akcí.
Jsme mladý tým, který táhne za jeden provaz a dobře ví, že k práci patří také dobrá nálada.
CO OD TEBE OČEKÁVÁME
- komunikativní a přátelskou osobnost
- pečlivý a odpovědný přístup k práci
- znalost práce s Microsoft Excel
- zkušenost s POHODA a některým z CRM systémů výhodou
- zkušenost s technickým oborem výhodou
CO U NÁS OFFICE MANAGER/KA DĚLÁ
- zajišťuje připravenost kanceláře a přilehlého showroomu (office management)
- administrativní podpora týmu (správa interních systémů a dat, zajištění ubytování, ..)
- příprava podkladů k fakturaci a vyřízení přijatých faktur (komunikace s účetní)
- komunikace s dodavateli a objednání zboží
- správa malého skladu elektroniky
- spolupráce na marketingových aktivitách
CO TI NABÍZÍME
- finanční bonus na základě výsledků firmy, každý měsíc
- možnost částečné práce z domova
- flexibilní pracovní dobu
- práci v pozitivním kolektivu
- atraktivní prostředí nových kanceláří a Centra bydlení a designu Kaštanová
- cenové zvýhodnění na realizaci vlastní chytré domácnosti
, jestli Tě práce Office Managera/ky zaujala, ozvi se nám a domluvíme se na osobní schůzce. Bude nás zajímat Tvé CV a motivace proč jsme Tě zaujali právě my.