🙋 Office Manager

  • Praha
  • Full-time
  • Aktualizováno 18. 07. 2025

Ahoj!

Jsem Jana, Head of Back Office v Datamole, a hledám k sobě parťáka nebo parťačku, který/á převezme roli naší skvělé Office Managerky – ta se totiž posouvá dál do role facility. Hledám někoho spolehlivého, praktického, kdo má rád věci zorganizované a těší ho, když může ostatním zpříjemnit den.

Naše kancelář na Vítězném náměstí je místo, kde se toho děje hodně – potkáváme se, pracujeme, snídáme, vítáme návštěvy ze zahraničí i kolegy s ostatních poboček, plánujeme i pijeme skvělou výběrovou kávu. Hledám někoho, kdo se o tohle všechno rád postará, zaujala ho naše firemní kultura a přirozeně k tomu přidá svůj styl a nápady.

Budeš součástí back office týmu, ve kterém spolupracujeme napříč HR, IT, office i facility. Každý máme trochu jinou roli, ale držíme při sobě a navzájem si pomáháme.

Co u nás budeš mít na starost:

  • Zajištění denního provozu a chodu kanceláře (zásoby, BO telefon, kurýři, úklid, návštěvy, komunikace s dodavateli).
  • Supervize a vedení office asistentky, která ti pomůže s každodenní agendou.
  • Správu objednávek, provozních faktur a podkladů pro účetní. Příprava podkladů pro knihu jízd.
  • Organizaci služebních cest (letenky, hotely, pojištění) a péči o zahraniční návštěvy.
  • Podporu CEO v běžné agendě: třeba rezervace nebo služebky.
  • Správu sdílených prostředků – jako meeting roomy, firemní byt, rezervační kalendáře, vybavení.
  • Udržování a aktualizaci interních guideline dokumentů. 
  • Spolupráci s HR a Brand týmem na organizaci firemních akcí (snídaně, vánoční večírky, teambuildingy).
  • Vymýšlení a realizaci každodenních radostí – třeba zmrzliny v létě nebo tematických dnů
  • Reporting Head of Back Office a spolupráci na zlepšování života i procesů v kanceláři

Co bys měl/a umět?

  • Ideálně máš min. 3 roky zkušeností na podobné pozici ve firmě s 50–100 lidmi.
  • Jsi rodilý český/slovenský mluvčí.
  • Domluvíš se anglicky slovem i písmem – máme mezinárodní prostředí.
  • Jsi samostatná/ý, pečlivá/ý, organizovaný/á a dotahuješ věci do konce.
  • Umíš pracovat v Excelu, Wordu a GSuite.
  • Baví tě organizace kanceláře a máš zkušenosti s jednáním s dodavateli a zajišťováním potřebného chodu
  • Umíš si poradit v nových situacích, myslíš v souvislostech a nebojíš se ozvat.
  • Máš zkušenosti s eventovou agendou a víš, že dobrá akce začíná kvalitní přípravou.
  • Rád/a vytváříš prostředí, kde se lidé cítí dobře – a dokážeš to i prakticky zařídit.

NABÍZÍME:

  • 🤝 Přátelská firemní kultura, žádné zbytečné schůzky, žádný dress code (ale buď prosím oblečen/a :)).
  • 🏠 Útulné kanceláře na Vítězném náměstí v Dejvicích - přímo u stanice tramvaje/metra
  • ⚖️ Life-work balance (ano, život je u nás na prvním místě), flexibilní pracovní doba
  • 🥳 Pravidelné teambuildingy 4x ročně, firemní akce a párty
  • 🏖️ 6 týdnů dovolené, 5 sick days
  • 🧘‍♀️ Online terapie s Hedepy
  • ✅ Další benefity: snacky, ovoce, výběrový čaj a káva, knihovna s vybranými knihami, týdenní knowledge sharing sessions, lekce češtiny/angličtiny, parkovací místa pro kola, sprchy a ručníky

ZNÍ TO DOBŘE? 🙂

Tak nám rovnou zašli svoje CV!

________________________________________________________________

VÍCE O DATAMOLE:

  • ✅ Od roku 2015 vyvíjíme na míru šitá AI, IoT a UI řešení, která pomáhají např.: optimalizovat dojící roboty 🐮či mikroskopy 🔬. 
  • ✅ Hlavní kancelář je v Praze (~80 lidí), menší tým máme v Českém Krumlově a rosteme Brně (~20 lidí).
  • ✅ Většina klientů je zahraničních, oficiálním jazykem je u nás AJ
  • ✅ Pracujeme převážně v kancelářích, protože věříme, že dobré vztahy se tvoří lépe offline.  
  • ❌Full Remote pozice nenabízíme.
  • ✅ Lidé si tu nejvíce pochvalují zajímavé projekty a dobré vztahy.
Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.