Servisní podpora_administrativní role
Hledáme pečlivé, pracovité a flexibilní kolegy do našeho servisního týmu. Nabízíme velmi pestrou práci v menším kolektivu, která Vám dá možnost se realizovat v administrativě a práci v interním systému, zlepšovat každodenní komunikaci napříč firmou, především s našimi obchodníky, procvičit si práci s tabulkami v Excelu a také si vyzkoušet, jak jste pečlivý, přizpůsobivý změnám a častým ad hoc požadavkům.
Co tě u nás čeká?
- Zpracování kompletní agendy servisní podpory společnosti z pohledu podkladového, evidenčního a dokumentačního zpracování
- Nákup servisních služeb/podpory - kvotace servisních služeb v systémech dodavatelů, vystavení nákupních objednávek
- Fakturace dodavatelských a managed servisů
- Příprava podkladů pro zpracování nabídky v oblasti servisních služeb –, návrh úrovně / modelu servisních služeb v souladu s požadavkem zákazníka, podmínkami dodavatele a cenovými podmínkami, revize seznamu zařízení, kontrola dostupnosti
- jednotlivých služeb a období poskytování servisní služby
- Evidence a administrace smluv servisní podpory – odpovědnost za správnost nastavení servisních smluv (úroveň poskytovaných služeb, časová platnost, pokrytí dodavatelem, fakturace)
- Objednání služeb u dodavatele
- Komunikace s dodavateli servisní podpory, komunikace s obchodními partnery
- Podpora obchodního oddělení v oblasti uzavírání smluvních závazků
- Udržování aktuálních informací o servisu modulu společnosti Cisco a ostatních dodavatelů
- Poskytování aktuálních informací o oblasti servisu směrem k obchodnímu oddělení a technickým týmům
Co bys měl umět a znát?
- Min. středoškolské vzdělání, nejlépe technického či ekonomického směru.
- Znalost MS Excel na pokročilé úrovni (kontingenční tabulky, funkce atd.)
- Analytické a systematické myšlení
- Samostatnost, schopnost rozhodovat se, zodpovědný přístup, logické myšlení
- Schopnost organizovat si čas a zvládat více úkolů najednou
- Schopnost a ochota stále se učit a vstřebávat velké množství informací, hledat nová řešení
- Pracovní nasazení, týmový duch, časová flexibilita
- Zkušenosti v oblasti zpracování většího množství dat
- Schopnost komunikace napříč společností a s dodavateli
- Angličtina na komunikativní úrovni
Co nabízíme?
- Stravenkový paušál
- Možnost pracovat občasně z domova a neomezené sick days
- Služební telefon a pracovní notebook, což bereme jako samozřejmost
- Work life balance nám není cizí
- Možnost až 10 dnů dovolené navíc dle odpracované doby
- Roční kupon na MHD
- Výuku anglického jazyka
- Možnost multisport karty
- Vouchery na dentální hygienu