Pracovní nabídky
Administrativa
Back Office
Servisní podpora_administrativní role

Servisní podpora_administrativní role

  • On-site
  • Praha
  • Full-time
  • Aktualizováno 01. 09. 2025

Hledáme pečlivé, pracovité a flexibilní kolegy do našeho servisního týmu. Nabízíme velmi pestrou práci v menším kolektivu, která Vám dá možnost se realizovat v administrativě a práci v interním systému, zlepšovat každodenní komunikaci napříč firmou, především s našimi obchodníky, procvičit si práci s tabulkami v Excelu a také si vyzkoušet, jak jste pečlivý, přizpůsobivý změnám a častým ad hoc požadavkům.

Co tě u nás čeká?

  • Zpracování kompletní agendy servisní podpory společnosti z pohledu podkladového, evidenčního a dokumentačního zpracování
  • Nákup servisních služeb/podpory - kvotace servisních služeb v systémech dodavatelů, vystavení nákupních objednávek
  • Fakturace dodavatelských a managed servisů
  • Příprava podkladů pro zpracování nabídky v oblasti servisních služeb –, návrh úrovně / modelu servisních služeb v souladu s požadavkem zákazníka, podmínkami dodavatele a cenovými podmínkami, revize seznamu zařízení, kontrola dostupnosti
  • jednotlivých služeb a období poskytování servisní služby
  • Evidence a administrace smluv servisní podpory – odpovědnost za správnost nastavení servisních smluv (úroveň poskytovaných služeb, časová platnost, pokrytí dodavatelem, fakturace)
  • Objednání služeb u dodavatele
  • Komunikace s dodavateli servisní podpory, komunikace s obchodními partnery
  • Podpora obchodního oddělení v oblasti uzavírání smluvních závazků
  • Udržování aktuálních informací o servisu modulu společnosti Cisco a ostatních dodavatelů
  • Poskytování aktuálních informací o oblasti servisu směrem k obchodnímu oddělení a technickým týmům

Co bys měl umět a znát?

  • Min. středoškolské vzdělání, nejlépe technického či ekonomického směru.
  • Znalost MS Excel na pokročilé úrovni (kontingenční tabulky, funkce atd.)
  • Analytické a systematické myšlení
  • Samostatnost, schopnost rozhodovat se, zodpovědný přístup, logické myšlení
  • Schopnost organizovat si čas a zvládat více úkolů najednou
  • Schopnost a ochota stále se učit a vstřebávat velké množství informací, hledat nová řešení
  • Pracovní nasazení, týmový duch, časová flexibilita
  • Zkušenosti v oblasti zpracování většího množství dat
  • Schopnost komunikace napříč společností a s dodavateli
  • Angličtina na komunikativní úrovni

Co nabízíme?

  • Stravenkový paušál
  • Možnost pracovat občasně z domova a neomezené sick days
  • Služební telefon a pracovní notebook, což bereme jako samozřejmost
  • Work life balance nám není cizí
  • Možnost až 10 dnů dovolené navíc dle odpracované doby
  • Roční kupon na MHD
  • Výuku anglického jazyka
  • Možnost multisport karty
  • Vouchery na dentální hygienu
Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.