Back office assistant
Jsme Qerko - mladý startup sídlící v Praze, na Smíchově. Naší misí je pomoct (nejen) gastrosegmentu zlepšit péči o hosty, a to ať už sedí uvnitř u stolu nebo si jdou jen pro objednávku. Od snadného placení pomocí QR kódu, přes objednávky přímo od stolu až po cílenou komunikaci restaurací s hosty prostřednictvím naší aplikace. Zkrátka, snažíme se šetřit čas jak hostům, tak obsluze a návštěvu restaurace o něco víc zpříjemnit.
Do týmu nyní hledáme člověka, který bude poskytovat kvalitní podporu a péči našim zákazníkům a obchodním partnerům.
Co bude hlavní náplní tvé práce:
- pomoc s procesem onboardingu a instalací Qerka do restaurací, kaváren, bister
- kompletace instalačních balíčků
- konfigurace systému pro zákazníka - telefonicky nebo osobně pomoci vše správně nastavit, aby mohli jejich hosté začít používat Qerko co nejdříve
- zákaznická podpora - emailem nebo telefonicky
- komunikace s technickou podporou pokladních systémů
Co od tebe očekáváme:
- výborné komunikační schopnosti jsou nutnost
- český rodilý mluvčí, dokážeš komunikovat anglicky
- dobrá znalost práce na PC či MAC
- jsi svědomitý/á a ošéfuješ a ohlídáš, že vše funguje, jak má
- problem solving - případné zádrhele dokážeš řešit
- dlouhodobou spolupráci, samostatnost, loajálnost, práce v kolektivu
- časovou flexibilitu, občasná práce o víkendech (zajištění zákaznické infolinky, homeoffice)
Co nabízíme:
- práci na zaměstnanecký poměr na plný úvazek ve startupovém prostředí
- zázemí kanceláří na pražském Smíchově
- příležitostný home office
- příležitost k dalšímu růstu v rámci firmy
- přátelské kolegy