Back office assistant

  • Praha
  • Full-time
  • Aktualizováno 04. 06. 2025

Jsme Qerko - mladý startup sídlící v Praze, na Smíchově. Naší misí je pomoct (nejen) gastrosegmentu zlepšit péči o hosty, a to ať už sedí uvnitř u stolu nebo si jdou jen pro objednávku.  Od snadného placení pomocí QR kódu, přes objednávky přímo od stolu  až po cílenou komunikaci restaurací s hosty prostřednictvím naší aplikace. Zkrátka, snažíme se šetřit čas jak hostům, tak obsluze a návštěvu restaurace o něco víc zpříjemnit. 


Do týmu nyní hledáme člověka, který bude poskytovat kvalitní podporu a péči našim zákazníkům a obchodním partnerům. 


Co bude hlavní náplní tvé práce:

  • pomoc s procesem onboardingu a instalací Qerka do restaurací, kaváren, bister
  • kompletace instalačních balíčků
  • konfigurace systému pro zákazníka - telefonicky nebo osobně pomoci vše správně nastavit, aby mohli jejich hosté začít používat Qerko co nejdříve
  • zákaznická podpora - emailem nebo telefonicky
  • komunikace s technickou podporou pokladních systémů

Co od tebe očekáváme:

  • výborné komunikační schopnosti jsou nutnost
  • český rodilý mluvčí, dokážeš komunikovat anglicky
  • dobrá znalost práce na PC či MAC
  • jsi  svědomitý/á a ošéfuješ a ohlídáš, že vše funguje, jak má
  • problem solving - případné zádrhele dokážeš řešit
  • dlouhodobou spolupráci, samostatnost, loajálnost, práce v kolektivu
  • časovou flexibilitu, občasná práce o víkendech (zajištění zákaznické infolinky, homeoffice) 

Co nabízíme:

  • práci na zaměstnanecký poměr na plný úvazek ve startupovém prostředí
  • zázemí  kanceláří na pražském Smíchově
  • příležitostný home office
  • příležitost k dalšímu růstu v rámci firmy
  • přátelské kolegy
Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.