Servisní technik
Náš nový kolega by měl být člověk, který technicky uvažuje a technika ho zajímá, má rád různorodou práci, kontakt se zákazníkem a nevadí mu cestovat. Naši „servisáci“ nevyužívají jen svých šikovných rukou při výměně vadného kusu zařízení za funkční. Možná ještě častěji používají získané analytické dovednosti a zkušeností napříč všemi technologiemi, se kterými pracujeme. Mají dostatek prostoru pro sebevzdělávání a prostor učit se od kolegů.
Našimi zákazníky jsou významné společnosti v energetice, v oblasti dopravy a státní správy. Provozujeme například dispečerský systém pro záchranky v několika krajích. Ten se skládá z jak námi vyvinutých produktů a SW, tak z dalších zařízení a aplikací. Staráme se o síťovou infrastrukturu, telefonii či rádiové systémy, to vše společně dává dohromady funkční celek.
Na této pozici budete:
- Řešit úkoly technického charakteru související s údržbou telekomunikačních systémů
- Reagovat na požadavky zákazníka (hlášení poruch), analyzovat nahlášené problémy a řešit je prostřednictvím vzdáleného přístupu, nebo budete situaci řešit přímo na místě
- Spolupracovat na nové výstavbě, oživování a testování telekomunikačních a ICT systémů
- Zajišťovat preventivní kontroly zařízení (vzdáleně i na místě)
- Cestovat v rámci ČR
Co Vám můžeme nabídnout:
- Samostatnou práci na zajímavých projektech – v oblasti kritické infrastruktury u nás i v zahraničí
- Možnost seberealizace
- Osobní rozvoj pod vedením zkušenějších kolegů, další vzdělávání
- Příjemné a přátelské pracovní prostředí
- Zázemí stabilní české společnosti s dlouholetou tradicí
- Pružnou pracovní dobu (flexibilní začátek / konec pracovní doby)
- Týden dovolené navíc nad zákonný rámec – celkem 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na penzijní pojištění
- Příspěvek na stravování – možnost kvalitního závodního stravování
- Služební mobilní telefon a výhodné ceny služeb mobilního operátora i pro rodinné příslušníky
Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:
- SŠ vzdělání elektrotechnického směru (nutné pro získání § 6 či §7 NV č. 194/2022 Sb.)
- Alespoň základní znalost angličtiny, komunikativní znalost českého jazyka
- Schopnost pracovat ve výškách (jedná se o zabezpečené technické přístupy)
- OS Linux (alespoň základní znalost příkazového řádku)
- Řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič
Výhodou bude, pokud máte:
- Základní orientaci v hlasové komunikaci (VoIP, TDM), přenosové problematice datových sítí (PDH, SDH, WDM)
- Praxi minimálně 1 rok v oblasti servisu ICT
- Zkušenosti ze servisu radiové technologie