Pracovní nabídky
Marketing
Event manager
Event Manager & Production Coordinator

Event Manager & Production Coordinator

  • 0 Kč – 130 tis. Kč
  • Praha
  • Full-time
  • Aktualizováno 26. 05. 2025

 Baví tě vymýšlet a organizovat akce pro ostatní? 

Jsi osobnost, která už za sebou má realizaci nejednoho eventu? 

Chceš vymýšlet a pořádat eventy pro velké značky a mít u toho volnou ruku? 

Pojď s námi do AMDENU pořádat pro klienty akce, které jsou ze 100% naplněny a mluví se o nich ještě dlouho potom!

V AMDENU hledáme třetího seniorního EVENT  MANAGERA & KOORDINÁTORA, protože to co pro klienty pořádáme, děláme už dlouho a fakt dobře. 

Jsme marketingová a eventová agenutra, která pro velké firmy a značky již téměř 30let pořádá nejrůznější roadshow, family days, oslavy výročí, večírky i outdoor nebo indoor teambuildingy. 

Naši klienti se toho většinou nebojí a my jsme na to zvyklí. 

Jak to u nás chodí: 

  • Spolu s obchodním týmem budeš na jednání s klientem o jeho představě akce 
  • Vymyslíš návrh akce, vytvoříš prezentaci včetně rozpočtu a představíš klientovi 
  • Řídíš celou exekuci akce a jsi na ní, když se koná i když je to třeba v zahraničí 

V detailu: 

  • Poptáš služby a následně komunikuješ s interními i externími týmy 
  • Ozvučení, světla, kamera, technika - orientuješ se na tolik, abys věděl/a co bude potřeba 
  • Všechny přípravy zajistíš včas dopředu, tak aby den akce proběhl maximálně hladce 
  • Umíš akci strategicky naplánovat, včetně toho kdy a co je potřeba objednat 
  • Jsi schopná/ý řídit i produkční podpůrné aktivity - reklama, tisk, emailng pozvánky atd.

Svojí práci umíš: 

  • Sledovat a reportovat s ohledem na velikost zakázky 
  • Vykonávat samostatně, nepotřebuješ hlídat
  • Klient je na prvním místě, rozpočet který si stanovíte zvládáš dodržet 
  • Komunikovat i v angličtině 
  • Co řekneš, to platí 

Ty sám/sama jsi: 

  • Odolná/ý vůči stresu, ne vždy všechno jde podle plánu a když, umíš improvizovat 
  • PC zdatný/á - AI,powerpoint, excell, outlook - jsou pro tebe základní znalosti 
  • Komunikační expert/ka, který má spokojeného klienta na prvním místě 
  • Kreativní a schopný/á vymyslet originální event

Co ti nabízíme my? 

  • Zázemí včetně zkušeností seniorního týmu, který má za sebou velkou řadu hoooodně zajímavých akcí
  • Prostor pro kreativitu a systém osobní odpovědnosti - nikdo tě nechce hlídat a nikdo tě nebude hlídat 
  • Cca 100.000Kč mzdu 
  • Benefity jako Multisport, 5 týdnů dovolené, zvýhodněné nákupy elektroniky na našem eshopu

Pošli nám své CV, pošleme ti náš Talentpilot a bychom zjistili, zda k sobě osobnostně i očekáváním od pracovní kultury sedíme. Naše HR Katka se s tebou domluví na prvním online meetu, abyste zjistili, zda osobní setkání v AMDEN už bude vlastně jen formalita. 


Těšíme se na tebe! 

Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.