Office Manager Dronetag
Ahoj, jsem Alžběta a hledám k sobě někoho, kdo mi pomůže s přerodem firmy, která postupně roste. Jsem typ člověka, který nehledá překážky, ale rovnou několik řešení – a právě někoho s podobným přístupem hledám. 😊
Sama jsem si touto pozicí prošla v několika firmách, takže dobře vím, že některé úkoly dokážou být pořádně zapeklité.
Dronetag je čistě technologická firma, pod jednou střechou máme vývoj hardwaru, softwaru, sales, marketing, logistiku i e-shop. To znamená, že tě čeká opravdu pestrá práce napříč celou firmou.
Posouváme hranice v oblasti dronové bezpečnosti. Naším cílem je zajistit, aby byl dronový provoz bezpečný, efektivní a přínosný pro celou společnost.
Vím, že tenhle inzerát je delší – ale co si budeme povídat, mohla bych sem dát krátkou kostru, která toho moc neřekne. Jenže já věřím, že je lepší rovnou ukázat, o co v téhle roli jde, a dát ti tak možnost doptat se na konkrétní věci hned od začátku.
Většina těch úkolů je nárazová – když si nastavíš rychlý a funkční systém, nemusí ti pak zabírat zbytečně moc času.
A koho tedy Dronetag nutně potřebuje?
- Budeš mozkem i srdcem kanceláře. Všechno funguje, nikdo si nevšimne, že vůbec někdo něco zařizuje – a to je ten největší kompliment. Úklid proběhne, tiskárna má papír, zasedačka má židle, mléko v lednici nechybí. Když se něco rozbije, už víš, koho zavolat. A pokud něco nefunguje, zpravidla o tom víš dřív než vedení. Máš slabost pro drobný chaos, průšvihy a „tohle fakt nevím, jak vyřešit“ situace? Skvělé – protože právě v těch chvílích jsi ve svém živlu.
Tvoje role bude pestrá, protože obsahuje od všeho kousek:
Provoz a každodenní agenda
- Kompletní péče o kancelář a její chod (zásoby, úklid, schránky, brána, myčka, kurýři, klíče, tiskárny…).
- Komunikace s dodavateli (majitel budovy, úklidovka, zahradník, dodavatelé kávy a spol.)
- Evidence a nákup vybavení (notebooky, telefony, firemní auta a skútry, základní vybavení kanceláře).
- Správa firemního auta California (servis, tankování, kalendář).
- Převzetí a odesílání zásilek, správa backoffice e-mailu, komunikace s účetní.
Akce, lidé a atmosféra
- Organizace firemních eventů (teambuildingy, Garden party, grilovačky, Vánoce…).
- Péče o kancelářskou náladu – víš, kdy přitvrdit s květinami a kdy s perníčky.
- Komunikace v rámci týmu (příspěvky na Teams, pozvánky, sdílení informací).
Nástupy nováčků (vítání, vybavení, místo, první den).
Objednávky a administrativa
- Objednávky kancelářského i technického vybavení.
- Příprava podkladů k fakturám, řešení reklamací.
- Základní péče o firemní benefity (Multisport, BOZP, jazykové kurzy).
Služebky a lehká PA agenda
- Podpora týmu při služebních cestách (ubytování, letenky, checklisty).
- Občasné úkoly od našeho CEO – objednat, vyzvednout, zarezervovat.
Jestli tohle sedí na tebe, tak se ozvi
- Myslíš dopředu a domýšlíš souvislosti – vidíš, co může nastat, a řešíš to dřív, než to bouchne.
- Udržíš rozběhnutých deset věcí naráz, ale zachováš klid a pořádek.
- Máš přirozený pečovatelský přístup, ale nebojíš se říct: „Hele, takhle to fakt nejde.“
- Komunikuješ srozumitelně, mile a efektivně – česky bezchybně, anglicky v pohodě (běžné maily, call s partnerem, návštěva v kanceláři – žádná věda, ale potřebujeme to).
- Máš řidičák a umíš ho použít – občas skočíš do servisu, natankovat nebo převezeš nějaké vybavení.
- Máš technické sebevědomí – Google Sheets, Teams, e-mail, evidence vybavení – nejsou pro tebe strašákem.
- Už jsi podobnou roli dělal/a – ideálně ve firmě s alespoň 30 lidmi, kde to trochu žilo. Tahle pozice není startovní, ale ideální pro někoho, kdo už ví, co a jak.
- Jsi samostatný/á, ale nehraješ si na hrdinu – víš, kdy něco vyřešíš sám/sama a kdy je lepší se zeptat.
- Máš rád/a pořádek a systém – nejen v šuplíku, ale i v komunikaci a informacích.
Co tě u nás čeká dál?
- Jsme firma, která roste – a s tím roste i prostor pro vlastní iniciativu a větší zodpovědnost.
- Čeká nás pár větších změn: stěhování týmů v rámci baráku :-), nastavení procesů, optimalizace backoffice – a ty u toho můžeš být od začátku.
- Budeš úzce spolupracovat se mnou – s Alžbětou – na tom, aby naše zázemí fungovalo chytře, přehledně a s nadhledem.
Pokud nastavíš systém, co dává smysl, ráda ti postupně předám složitější a důležitější úkoly.
A přiznejme si – nikdy nevíš, co (nebo kdo) zazvoní u dveří… Někdy je to kurýr s kabeláží, jindy výzva, která vypadá neřešitelně. Pokud se nebojíš zodpovědnosti a máš rád/a, když věci běží jako po másle, tohle tě bude bavit.
Co od nás dostaneš na oplátku?
- Práci na smysluplném projektu, který má technologický přesah a reálný dopad.
- Autentické startupové prostředí – přátelský přístup, minimum byrokracie, žádné “tak se to vždycky dělalo”.
- Pracujeme z vily na Vinohradech se zahradou, kde se toho děje spousta.
- Tahle role je z podstaty kancelářská, takže je fajn být většinu času fyzicky na místě. Ale když bude potřeba chvíli pracovat z domova, dá se to vždycky domluvit-
- Firemní auto nebo skútr k zapůjčení, když bude potřeba něco zařídit nebo někam skočit.
- Multisportka, ať máš kam vybít energii nebo si jen odpočinout.
- Teambuildingy a společné akce – od LAN party přes grilovačku, obědy v kuchyňce až po movie night. Nejsou povinné, ale většinou jsou fajn. A kdo ví – třeba právě ty vymyslíš další, co nás vytáhnou ze židlí.
- A hlavně: smysl pro humor vítán – bereme práci vážně, ale sebe už míň.
A jak to bude dál?
Dáme si krátký intro call, během kterého si vzájemně představíme svá očekávání. Pokud si budeme sedět, dostaneš malý úkol, abychom viděli, jak přemýšlíš a jestli si správně rozumíme. Podle mě je to dobrý základ, na kterém se dá stavět. 😊
Pokud jsi dočetl/a až sem – klobouk dolů! A jestli váháš nebo máš pochybnosti, napiš i tak.
Já je měla na začátku taky. A nakonec? Už jsem tu dva roky. 😊