Mixit: Influencer Marketing Specialist pro slovenský trh
Znáš slovenský e-commerce a máš zkušenosti s influencer marketingem? Víš, jak najít ty správné tváře, které budou s chutí křupat Mixit? Pak jsi na správném místě! Hledáme Influencer Marketing Specialistu, který povede nejen spolupráce na Slovensku, ale pomůže formovat strategii i na dalších zahraničních trzích. Už máme pár zářezů, které tě nemohly minout – Adam Ondra, Jiří Procházka, Mikýř, Daňhelinda, Monika Leová a další. Teď ale hledáme někoho, kdo se nezalekne statisícových budgetů a pomůže nám udělat pořádné zářezy i na slovenské scéně.
Co bude tvou hlavní náplní?
Strategie a řízení influencer marketingu – budeš mít pod palcem influencery na Slovensku
Vyhledávání a oslovování influencerů – najdeš ty pravé tváře pro Mixit
Tvorba kreativních kampaní – které nejen baví, ale i prodávají
Vyjednávání a správa spoluprací – domlouvání podmínek, udržování skvělých vztahů
Vyhodnocování a reporting – rozhodujeme se podle dat, ne pocitů
Komunikace s marketingovým týmem – zapojíš se do kampaní v Česku i na dalších trzích
Tvorba a adaptace obsahu – pomůžeš s úpravou obsahu influencerů pro performance tým
Konzultace strategie pro zahraniční trhy – můžeš ovlivnit růst v dalších zemí
Jak si tě představujeme?
Máš zkušenosti s influencer marketingem (minimálně 2–3 roky, ideálně z e-commerce nebo agentury)
Víš, jak s influencery komunikovat, vyjednávat a nastavovat spolupráce
Rozumíš sociálním sítím (Instagram, TikTok, YouTube…) a sleduješ trendy
Máš kreativní, ale zároveň analytický mindset – umíš vnímat data a návratnost kampaní
Jsi samostatný/á, organizovaný/á a dodržuješ termíny
Co za to?
Práce pro love brand
Férové finanční ohodnocení dle zkušeností
Dynamický a přátelský tým
Kreativní projekty a možnost podílet se na zajímavém obsahu
Zvýhodněné dobroty od Mixit (a možnost běžného ochutnávání!)
Multisportka pro aktivní život
Máš zájem?
Pokud tě to zaujalo, napiš nám pár vět o tom, v čem bys mohl/a Mixit pomoci, proč bychom měli vybrat právě tebe a jak přistupuješ k influencer marketingu. Zajímají nás také kampaně, na kterých jsi pracoval/a, tvé silné a slabé stránky a kde vidíš prostor pro zlepšení u nás. Připoj své CV a dáme ti vědět!