Creative Marketing Manager
Alaskan Fisherman roste raketovým tempem. Lovíme divoké ryby přímo Aljašce, zpracováváme je a doručujeme zákazníkům domů - bez prostředníka.
Náš příběh se odehrává v srdci Aljašky, kde vlastníme rybářské lodě, kterými lovíme divoké ryby. Právě tam také otevíráme vlastní továrnu na jejich zpracování – přímo na pobřeží Beringova moře. Tím se stáváme první fishery company na světě, která v komerčním měřítku propojuje celý řetězec: od lovu, přes zpracování a marketing, až po doručení k zákazníkovi domů. Jak takový divoký lov vypadá, můžete vidět ve videu, kde s naší lodi Seabrooke lovíme divoké tresky.
Aby mohla být značka globálně úspěšná, musí podle nás stát na unikátním produktu, silném příběhu a vyšším smyslu. Se vší skromností věříme, že tyto předpoklady naplňujeme – a se vší ambicí je chceme proměnit v pozici evropského lídra. Lodě, továrnu, přímý distribuční model na to máme a chuť stát se globální hvězdou také.
Zatímco naši rybáři jsou většinu času na otevřeném moři, marketingový tým sídlí v nádherných kancelářích v srdci Prahy, konkrétně na adrese V Celnici. Právě sem hledáme zkušeného lídra s tahem na branku, který povede naši kreativní marketingovou strategii. Hledáme osobnost, která bude řídit a koordinovat tvorbu kampaní a postupně poroste do role marketingového ředitele pro evropský, a také americký trh.
Co bude Vaší úlohou
Vymýšlet a zadávat kreativní kampaně našim partnetům, koordinovat proces tvroby
Spoluvést, časem samostatné vést marketing Alaskan Fisherman ve všech regionech, kde budeme působit
Vyhodnocovat a komunikovat úspěšnost kampaní
Spolupracovat s týmem výkonnostního marketingu
Vést zapojené kreativní týmy, včetně grafiků, copywriterů, ideamakerů, odborníků na sociální média, videomakerů, a projektových manažerů
Realizovat dlouhodobou marketingovou strategii Alaskan Fisherman
Co byste měl nebo měla umět
Určující je hluboká znalost marketingu - hledáme člověka, který má zkušenosti s vedením marketingu v alespoň středně-velké firmy
Zkušenost s tvorbou kreativních kampaní - očekáváme zapojení většího počtu kreativních studií a jednotlivců napříč regiony, kteří budou součástí našeho interního procesu tvorby kreativ
Znalost sociálních sítí a trendů považujeme za podstatnou, rádi bychom měli v týmu člověka, který je ve světě sociálních sítí jako doma, baví ho a chce v něm být na vrcholu