🎉 Customer Success & Support Specialist – pomáhej týmům ve Freelu
Jsme online aplikace, ve které týmy řeší svou pracovní agendu. Úspěšně konkurujeme Basecampu, Trellu nebo Asaně. Rosteme meziročně o 100 %. Freelo používají firmy jako DVTV, BMW, Olympus, Nikon, Kärcher, Simplia, Superkodéři a plno dalších. Zajímá tě víc?
Co tě čeká
- Budeš každodenním průvodcem našich uživatelů – přes chat, e-mail, telefon a především přes 1:1 online meetingy (cca 30 % času), kde jim pomáháš lépe uchopit Freelo a řešit konkrétní situace v jejich týmech.
- Postupně převezmeš péči o stávající zákazníky a budeš s nimi dlouhodobě rozvíjet způsob, jak Freelo používají – formou online konzultací, asistovaného onboardingu i řešení konkrétních situací z jejich praxe. Pomůžeš jim zefektivnit spolupráci v týmu, uchopit procesy ve Freelu, lépe delegovat nebo využít konkrétní funkce. Časem se zapojíš i do vedení webinářů (část máme natočenou) a školení na míru.
- Tvůj první úkol bude dokonale poznat Freelo a jeho funkce (máme detailní nápovědu a interní wiki s postupy).
- Budeš se podílet na úpravě a vytváření článků do nápovědy dle aktualizací a vývoje Freela v češtině a angličtině.
- Získáš prostor se odborně posouvat – ať už skrze mentoring nebo třeba využívání AI v každodenní práci.
- Budeš zanášet informace do našeho CRM, úzce spolupracovat s kolegy z Obchodního oddělení, starat se o významné klienty a jejich zlepšování znalostí o Freelo funkcích a řešit jejich problémy z hlediska projektového řízení.
Budeš potřebovat
- empatii
- komunikativní dovednosti
- týmového ducha
- schopnost a ochotu rychle se učit
- rychle a bezchybně psát
- samostatnost
- proaktivitu
- odpovědnost
- umět efektivně pracovat na počítači (rychle psát, hledat v interních systémech, …)
- angličtinu min. B2 úrovně
Co nabízíme
- 💰 Odměna 30.000 - 40.000 Kč + ~4.000 - 8.000 Kč výkonnostní složka za odkonzultovaný čas. Výši řešíme s každým individuálně, dle znalostí, zkušeností a výsledků.
- 🏠 Dle domluvy a po zapracování je možný částečný home-office. Nehledáme nikoho pouze na remote.
- K platu jsou 2krát ročně odměny v závislosti na tom, jak se produktu daří.
- 🗣️ Full-time dle domluvy.
- 🌴 20 dní dovolené + 1 den navíc za každý odpracovaný rok ve Freelu.
- 🤒 5 Sickdays.
- 💻 Dostaneš firemní Macbook.
- 🚗 Parkování v blízkosti kanceláře kousek od centra Pardubic.
- 🙌 Polohovatelné stoly pro zdravou páteř.
- 👨🎓 Budeme tě podporovat ve tvém dalším vzdělávání.
- ☕️ Kvalitní káva z kávovaru a sypané čaje.
- 👟 3 hodiny na sport týdně v rámci pracovní doby – crossfit, jóga, běh (vše je samozřejmě dobrovolné).
- 🍻 Společné posezení – grilovačka, snídaně a obědy, deskovky, pokec, pití, …
- 🐶 Dog-friendly office.
Firemní kultura
- Transparentní a přátelská atmosféra – společně slavíme úspěchy i řešíme problémy.
- Jsme svobodná firma, kde je každý názor důležitý.
- Společně jezdíme na různé offline akce a setkání (Reshoper, Czech-online expo, Shopcamp, Barcampy, SaaSkaři – jsme zakladatelé meetupu…).
Pokud jsme tě zaujali, …
- Ozvi se nám – skrz tento dotazník.
- Poprosíme tě o krátké video – natočíš pár vět o sobě, čím tě role zaujala, jaké jsou tvé skills a co tě baví.
- Setkáme se – probereme vzájemná očekávání na online pohovoru.
- Vyzkoušíme si to nanečisto – čeká tě role-play hovor a konzultace.
- Plácneme si – pokud to sedne oběma stranám, vítej na palubě!