Vedoucí vývoje | CTO

  • 70–100 tis. Kč
  • On-site
  • Pardubice
  • Full-time
  • Aktualizováno 24. 09. 2025

Věříš si na to stát v čele vývoje a vést tým? Chceš posouvat hranice v gastro technologiích a kulturních akcích? 

Baví tě prostředí, kde na tvých rozhodnutích opravdu záleží, a máš chuť růst spolu s firmou, která pomáhá tisícům podniků i velkým akcím? Pokud jsi si odpověděl/a ano, pak hledáme právě tebe! 

Jsme speedlo a inovujeme podnikání v gastru už 12 let. A nejen v gastru. Mezi našimi klienty je i fotbalová Sparta, nebo festival Beats for Love a další podobně velká jména rychle přibývají. Děláme aplikace, které našim klientům šetří čas, práci i peníze. A jejich zákazníkům usnadňují a zlepšují zážitek z jejich objednávek. 


🧡 Proč tě hledáme?  

Vývoj u nás hraje klíčovou roli a pozice CTO je zásadní pro posun firmy v její misi – pomoci majitelům restaurací s jejich procesy, efektivitou a získáváním nových objednávek.  

Jako firma jsme za poslední roky vyrostli, a s tím se rozšířil i náš vývojový tým. Kde dříve stačily kapacity dvou lidí, nyní stojí šestičlenný interní vývojový tým a spolu s externími spolupracovníky je tým ještě větší. Koordinaci zatím zajišťují seniornější kolegové a produktový manažer, ale myslíme si, že nastal čas sehnat někoho, kdo s takovou prací má zkušenosti a bude na to mít více prostoru.

“Líbí se mi, že jsem platný jak pro firmu, tak pro naše klienty. Vybral jsem si speedlo, protože vidím potenciál v jeho postavení na trhu a možném růstu. Na firmě se mi nejvíc líbí zázemí a lidi, se kterými pracuji.” 

— Jan Kincl | vedoucí obchodníků 

🧡 Co bude náplní tvojí práce?  

Tvým úkolem bude především vytvářet a udržovat prostředí, kde všichni vědí, co mají dělat a mají k tomu potřebné informace. Určitě využijeme také tvoje předchozí zkušenosti s doladěním některých vývojových procesů, které naši práci ještě zefektivní. 

  • Koordinace IT týmu a podpora efektivity ➡️ Aktuálně máme v interním vývojovém týmu šest lidí, ale hledáme nové posily do FE i BE týmu. 

  • Nastavování a udržování komunikace ➡️ Komunikace jak v rámci týmu, tak i s product ownery, produktovým manažerem a vedoucím back office týmu. 

  • Plánování a organizace práce ➡️ Plánování a organizace práce vývojového týmu a projektů s důrazem na škálovatelnost. 

  • Využití předchozích zkušeností s vedením vývojového týmu ➡️ Využití předchozích zkušeností s vedením týmu především po lidské, ale i technické stránce. Součástí bude i jeho případné rozšiřování a motivace. 

  • Hledání efektivních řešení ➡️ Hledání efektivních řešení, která minimalizují vznik nepřiměřeného technického dluhu. 

  • Definování high-level zadání ➡️ Po hlubším proniknutí do projektu se zapojíš i do definování high-level zadání – tady pomůže zkušenost s GraphQL. 

  • Zpětné vyhodnocování stanovených cílů 

🧡 Jaké vlastnosti by ti neměly chybět?

  • Měl(a) bys umět otevřeně komunikovat, někdy budeš možná potřebovat trochu trpělivosti.
  • Zodpovědnost, nekonfliktnost a schopnost pracovat týmu jsou pro nás klíčové.
  • Oceníme, když budeš k problémům přistupovat proaktivně a s otevřenou myslí.
  • Měl(a) bys zvládat efektivně organizovat práci týmu, ale i tu svou.
  • Byli bychom také rádi, kdybys už měl(a) nějaké zkušenosti s podobnou rolí.
  • Nemělo by ti chybět technické myšlení, ale na konkrétní technologii tolik nezáleží.
  • Výhodou bude, pokud se zajímáš o nové trendy a technologie.

🧡 Na čem budeš pracovat? 

Ve speedlu pracujeme na několika aplikacích, které podporují různé fáze, nebo profese v restauračním businessu a nejen to. Od minulého roku máme nový produkt, cashless aplikaci pro hudební a kulturní festivaly 

  • Frontend: administrace pro podniky, e-shopy na míru, mobilní aplikace pro řidiče.  

  • Backend: správa objednávek, integrace s dalšími platformami (foodora, Wolt, Dotykačka, Storyous, DoDo, Liftago…) Produkty propojující celý proces objednávky od vytvoření po doručení. 

🧡 S kým budeš spolupracovat? 

  • 3 frontend vývojáři – Typescript, React, React Native, GraphQL 
  • 4 backend vývojáři – Ruby on Rails, PostgreSQL, GraphQL 
  • 1 QA tester 
  • 1 UX/UI designér – Figma 
  • další externí kolegové spolupracující na vývoji backendu i frontendu 
  • až polovina z těchto členů týmu pracuje full-remote

🧡 Naše firemní kultura

Snažíme se najít především člověka, který zapadne do našeho týmu. Co to znamená? 

Jsme malý tým, ve kterém se každý člověk počítá a každý má možnost projekt nějak ovlivnit.  

Mezi tvými vlastnostmi by proto nemělo chybět nadšení z práce, chuť učit se nové věci, zápal pro to, co děláš nebo nápaditost. Kdo by k nám nejspíš nezapadl jsou lidé, kteří by si chtěli svou práci prostě „odsedět“. 

Naši kulturu stavíme na otevřené komunikaci, zlepšování se v dávání a přijímání zpětné vazby a vzájemné podpoře. Snažíme se udržovat nastavený směr dalšího vývoje, a v rámci něj vytvářet prostor pro iniciativu. Díky tomu můžeme být lépe zodpovědní za svá rozhodnutí. 

🧡 Co ti můžeme nabídnout? 

  • Práci na full-time v našich kancelářích, po zapracování je možná domluva v kombinaci s home officem, nehledáme nikoho na remote  
  • Odměnu 75 000 Kč - 100 000 Kč (HPP nebo formou OSVČ) 
  • Moderní služební auto 
  • Možnost růstu – Máš šanci podílet se na směřování firmy a růst společně s ní. 
  • Svobodu – Volnost a prostor pro vlastní iniciativu. 
  • Sdílení znalostí – Možnost sdílení know-how s vývojovými týmy našich sesterských společností (DEEP VISION, ENIGOO, relatoo). 
  • Přátelské prostředí menší firmy 
  • Flexibilní pracovní dobu, nemáme píchačky, práci si můžeš přizpůsobit, jak budeš potřebovat 
  • Moderní kanceláře v centru Pardubic (5 minut pěšky od Hlavního nádraží) 
  • Jsme dog friendly, pomazlení s chlupáčem u nás nikdy nechybí 
  • Dávku čerstvého ovoce, zmrzliny a sladkostí 
  • Podporu pro sport s plně hrazenou MultiSportkou.  
  • Pokud se na sport jen rád/a díváš, určitě oceníš free vstupy na sportovní utkání našich partnerů.  
  • Mezi další fajn benefity patří taky účast na festivalech, kde jsme partnery.  
  • 20 dní dovolené a za každý odpracovaný rok přičítáme jeden den 
  • Sick days 

“Baví mě pracovat na službě, která našim klientům opravdu pomáhá a věřím, že jako firma máme spoustu příležitostí pomáhat ještě více. Taky si cením toho, jaký jsme tu vytvořili kolektiv, kde si navzájem pomáháme růst.”  

— Jiří Vaník | provozní ředitel 

🧡 🧡 Přidej se k nám! 

Pokud hledáš výzvu, kde se spojí technologie, leadership a reálný dopad, pak tohle je místo pro tebe. 

📩 Pošli nám CV a motivační dopis a pojď se s námi potkat. Společně můžeme posunout hranice toho, co technologie v gastru a eventech dokážou. 

Zajímá tě víc? Mrkni na náš web www.speedlopro.cz

Těšíme se na tebe!

Tým speedlo 🧡

Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.