Project & Account Manager v tech studiu 👾 (Praha)
Jsme technologické a inovační studio se startupovým mindsetem. Pomáháme našim klientům navrhovat a vyvíjet digitální produkty – od mobilních a webových aplikací až po komplexní platformy. Stavíme řešení, která uživatelé opravdu rádi používají, jsou pro ně užitečná a klientům přinášejí jasnou hodnotu.
To jsme my. 👇
👉 Náš tým aktuálně potřebujeme doplnit o projekťáka, který si vezme na starost jeden z větších projektů, potom pár menších a další aktivity související s budováním klientských vztahů.
Co bude náplní tvé práce? 🙌
- Komplexní řízení projektů: Zajišťování úspěšného doručení projektů ve všech fázích (od přípravy, přes realizaci až po vyhodnocení).
- Plánování kapacit: Budeš spolupracovat na plánování zdrojů napříč projekty a zajišťovat, že žádný člen týmu není přetížený ani nevyužitý.
- Podpora klientských vztahů: přibližně 30 % tvého času budeš věnovat komunikaci s klienty, sledování jejich spokojenosti a identifikaci nových příležitostí.
- Zlepšování procesů: Aktivně budeš navrhovat a implementovat inovace, které posunou naše projektové řízení na další úroveň.
Co od tebe potřebujeme? 💫
- Zkušenosti v řízení projektů, ideálně z oblasti softwarového vývoje: praktickou znalost agilních metodik (Scrum, Kanban). Umíš se pohybovat mezi více týmy a projekty.
- Schopnost vést tým: Jsi podpora a motor týmu. Umíš najít efektivní řešení problémů a motivovat ostatní.
- Komunikace: Jsi zvyklý/á jednat s klíčovými lidmi u klientů (manažeři, C-level), přinášet jim hodnotu a budovat s nimi dlouhodobé vztahy. Zároveň si v komunikaci zachováváš lidskost.
- Organizovanost: Dokážeš koordinovat mnoho úkolů najednou a stále si zachovat přehled. Potřebujeme někoho systematického.
- Odolnost: Pod tlakem si zachováš chladnou hlavu a v situaci se zvládáš zorientovat tak, abys dokázal/a najít smysluplné řešení.
Co najdeš u nás? 💜
- Otevřenou a přátelskou atmosféru – žádné korporátní manýry, vážíme si nápadů a feedbacku napříč celou firmou;
- Flexibilní pracovní dobu a možnost práce na home-office podle domluvy 2-3 dny v týdnu;
- Lekce angličtiny s rodilým mluvčím;
- Dog-friendly kanceláře na Letné – kanisterapii kolegové vždy ocení 🐶, navíc tu máme spoustu místa k odpočinku, v okolí kavárny a parky;
- Týmové akce, herní večery, workshopy – rádi spolu trávíme čas, ať už se učíme nové věci nebo odpočíváme;
- Multisportku, abys mohl/a protáhnout a zrelaxovat tělo i mysl;
- Svačinky v kanceláři (kafe, čaje, snacky) a jednou za čas společné obědy.
Zní ti to dobře? Ozvi se nám! Pošli Linkedin nebo CV s krátkým průvodním dopisem, kde nám napíšeš, proč tě role zaujala. Do 5 pracovních dnů se ti ozve naše HR Petra a naplánuje si s tebou úvodní call.