Office manažer/ka

  • On-site
  • Praha
  • Full-time
  • Aktualizováno 19. 03. 2025

MyQ se specializuje na poskytování inovativních a efektivních tiskových řešení, která pomáhají organizacím optimalizovat správu tisku a dokumentů.  Naše řešení jsou flexibilní a dokáží zohlednit specifické potřeby každého zákazníka a přizpůsobuje se různým typům tiskových prostředí – od malých firem až po rozsáhlé korporátní klienty. Mezi hlavní výhody používání řešení MyQ patří snadná integrace, zjednodušení procesů, zvýšení bezpečnosti tiskových operací a snížení provozních nákladů.

Do naší centrály na Praze 9 hledáme Office manažera/ku, který/á zajistí denní fungování naší recepce, kanceláří a kuchyňky. Budeš první, kdo přivítá naše zaměstnance při příchodu do práce a uvede naše zákazníky na jednání – úsměv a milý přístup jsou u nás priorita číslo 1!


Jaká bude tvá náplň práce?

  • Zvedání/přepojování telefonů a vítání hostů, správa vstupních karet
  • Objednávání taxi, restaurací a občerstvení
  • Správa příchozí a odchozí pošty
  • Koordinace rezervací konferenčních místností a zajištění jejich čistoty
  • Koordinace meetingů, příprava občerstvení
  • Udržování kanceláří a kuchyňky v čistotě (včetně kávovarů, myček nádobí a lednice)
  • Správa klíčů, vstupních a parkovacích karet
  • Pochůzky na úřady, banky a poštu
  • Příprava podkladů pro zpracování služebních cest
  • Rezervace letenek a hotelů
  • Správa agendy jazykových kurzů
  • Zajištění kancelářských potřeb a vybavení
  • A další úkoly podle toho, co nám den přichystá

Jaký/á bys měl/a být?

  • Usměvavá a energická osobnost s profesionálním a příjemným vystupováním, kterou naplňuje práce s lidmi
  • S výbornými komunikačními schopnostmi, proaktivním přístupem k práci a orientací na zákazníka, na detail a čistou kancelář
  • Alespoň středně pokročilý/á v angličtině – náš tým je mezinárodní
  • Aktivní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) a Google prostředí
  • Předchozí zkušennosti na obdobné pozici jsou výhodou, ale ne nutností

Co je dobré vědět:

  • Čím dříve se k nám budeš moci přidat, tím lépe.
  • Práce je na plný úvazek se smlouvou na dobu neurčitou 
  • Dovolené si musíš užít minimálně 20 dní, maximální limit u nás není, vše záleží na dohodě s nadřízeným.
  • Čeká tě rodinná a přátelská firemní kultura, kde se vzájemně respektujeme.
  • Příspěvek na stravné a Multisport kartu u nás samozřejmě dostaneš taky, stejně jako možnost individuálního jazykového vzdělávání.
  • Máme kanceláře kousek od O2 Areny a tato lokalita by pro tebe neměla být z ruky.
  • Taky pravidelně pořádáme týmové akce, na které se můžeš těšit (teambuildingy, office párty atp.)

Zní to dobře? Pošli nám své CV a pár vět o sobě. Budeme se těšit!


Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.