🎤 Event Specialist
Ahoj! Tady Filip z Appliftingu 🚀
Hledáme k sobě někoho, kdo nám pomůže organizovat eventy na českém i zahraničním trhu (Německo, Velká Británie). Někoho nadšeného, koho baví práce s lidmi, je přirozeně extrovertní (protože my jinak moc nejsme) a zvládne zkoordinovat naši účast na konferencích od A do Z.
Vidíš se v tom? Read on.
Něco málo o nás. Applifting je softwarové studio z Karlína, kde děláme posledních 10 let věci prostě trošku jinak. Můžeš se o tom snadno přesvědčit! Je nás kolem 170, ale obejdeme se bez klasických manažerů. Všechny naše projekty by měly zjednodušovat život a proto musí projít vnitřním ethics checkem. Vyvinuli jsme třeba systém pro rychlejší mezinárodní výměnu orgánů k transplantaci nebo zabezpečení bankovní aplikace, kterou používají miliony uživatelů napříč Evropou. Na podzim 2020 jsme expandovali do Velké Británie a otevřeli pobočku v Londýně. Aktuálně expandujeme do Německa.
Co budeš mít na starost:
Eventovou strategii. Tvým úkolem bude zmapovat terén a vybrat ty nejvhodnější b2b akce v Česku, Německu a Velké Británii. Nebude to jen o rezervaci místa, ale i o aktivním hledání příležitostí pro sponzoring, stánky, speaker sloty a panelové diskuze.
Dotažení věcí do konce. Jakmile event vybereš, postaráš se o kompletní realizaci. Od bookingu a dopravy až po přípravu stánků a marketingových materiálů (ve spolupráci s grafiky).
Komunikaci. Budeš v denním kontaktu s organizátory i našimi interními týmy (hlavně s obchoďáky). Dostaneš na starost správu našich sponzorských profilů, psaní pozvánek a tvorbu obsahu přímo z akce – focení, natáčení videí a sbírání podkladů pro články na blog.
Finance. Společně s naší CFO naplánuješ rozpočet a dohlédneš na jeho dodržování. Po každé akci zanalyzuješ, jestli se nám to vyplatilo, posbíráš feedback od kolegů a navrhneš, co dál.
Papírování. Veškerou administrativu jako faktury, smlouvy a cesťáky budeš řešit s naším back-office týmem. Ten ti bude krýt záda.
Další akce. Píchneš nám s organizací našich vlastních business eventů, focením nebo natáčením Crew Talks. Máme na to svůj Meetup Space.
Co ti pomůže:
- Víš, do čeho jdeš. Máš za sebou zkušenosti s organizací eventů, PR, copywritingem nebo b2b marketingem obecně. Nemusíš umět vše, ale aspoň v jedné z těchto oblastí se cítíš dobře.
- Jsi motor, ne jen pasažér. Jsi proaktivní, umíš si stát za svým názorem (ale taky naslouchat ostatním) a nebojíš se ozvat, když něco potřebuješ. Prostě bereš věci do svých rukou.
- Angličtina je pro tebe easy. Budeš ji potřebovat nejen na pokec s kolegy, ale i při psaní textů a komunikaci s organizátory v zahraničí.
- Sleduješ, co se děje. Držíš krok s trendy a umíš chytře využít AI nástroje jako Gemini nebo ChatGPT – víš, že jsou skvělý pomocník, ale ne náhrada za vlastní hlavu.
Kdo ti bude v marketingu parťákem:
- Filip je team lead, datový analytik a bývalý community markeťák. Utekl z korporátu, který pomohl vybudovat. Když není v práci, většinou ho najdeš se trápit někde na horách ve stěně. Není moc vtipnej, od toho má zbytek týmu.
- Marťa u nás má na starosti vše kolem employer brandingu, fušuje do socialu, tvorby obsahu, PR a kampaní. Libuje si v trapném humoru a bizarní kulturní scéně. Jako správný introvert ráda improvizuje před publikem.
- Luky se stará o B2B, PR a obsah. Má rád černý humr, jezdí na kole, sbírá encyklopedické poznatky o kinematografii a nutí kolegy chodit cvičit. Je vtipný (narozdíl od Filipa).
- Oly se zabývá social media, videem a fotkami. Nikdy nevíš, jestli pustí nějaké techno nebo slovenský bengr. Nutí Lukyho chodit na kardio, ale ten nechodí.
- Dan - grafik a kreativec, má na starosti brand od kampaní přes digital po print. Nevadí mu bavit se o lososové, tyrkysové ani o petrolejové barvě. Co je tady, říká jak začne cvičit, ale nejčastěji pracuje v leže z gauče.
Co dostaneš na oplátku:
🖖 „Hej kámo“ přístup a otevřená kultura.
⏰ Flexi pracovní doba.
⚖️ Péče o psychickou pohodu díky terapeutům z Terap.io.
💆 Masáže v kanceláři od Maséra s židlí.
🍺 Meetupy, teambuildingy a další akce pro naši komunitu.
🦸 Spirit of Applifting – proplatíme ti čas, který věnuješ konání dobrých skutků v pracovní době i mimo ni.
👫 Mentorship program – každý má svého mentora, někteří dokonce dva.
📚 Osobní rozvoj – rozpočet na konference, školení a knihy dle vlastního výběru.
🇬🇧 Příspěvek na kurzy anglického jazyka – skupinové i individuální.
💻 MacBook odpovídající tvé pozici s možností upgradu dle potřeby a budget na vybavení.
🛋 Odpočinkové zóny, meetup space i game zóna v moderních kancelářích v Karlíně.
👼 Kid-friendly a samozřejmě pet-friendly office.
🚴♂️ Multisportka i vlastní prostor pro cvičení s naším trenérem.
☕️ Výběrová káva, čaj a pravidelné občerstvení včetně snackbaru.
🏎️ Firemní auta, která si může kdokoliv půjčit.
🛍️ Nákup elektroniky za zvýhodněné ceny u našeho partnera.
Jestli se v tom vidíš, pošli nám odkaz na svoje portfolio a my se ti ozveme 🚀