🎤 Event Specialist

  • 360–420 Kč
  • Hybrid
  • Praha
  • Full-time
  • Aktualizováno 15. 10. 2025

Ahoj! Tady Filip z Appliftingu 🚀

Hledáme k sobě někoho, kdo nám pomůže organizovat eventy na českém i zahraničním trhu (Německo, Velká Británie). Někoho nadšeného, koho baví práce s lidmi, je přirozeně extrovertní (protože my jinak moc nejsme) a zvládne zkoordinovat naši účast na konferencích od A do Z.


Vidíš se v tom? Read on.

Něco málo o nás. Applifting je softwarové studio z Karlína, kde děláme posledních 10 let věci prostě trošku jinak. Můžeš se o tom snadno přesvědčit! Je nás kolem 170, ale obejdeme se bez klasických manažerů. Všechny naše projekty by měly zjednodušovat život a proto musí projít vnitřním ethics checkem. Vyvinuli jsme třeba systém pro rychlejší mezinárodní výměnu orgánů k transplantaci nebo zabezpečení bankovní aplikace, kterou používají miliony uživatelů napříč Evropou. Na podzim 2020 jsme expandovali do Velké Británie a otevřeli pobočku v Londýně. Aktuálně expandujeme do Německa.


Co budeš mít na starost:

  • Eventovou strategii. Tvým úkolem bude zmapovat terén a vybrat ty nejvhodnější b2b akce v Česku, Německu a Velké Británii. Nebude to jen o rezervaci místa, ale i o aktivním hledání příležitostí pro sponzoring, stánky, speaker sloty a panelové diskuze.

  • Dotažení věcí do konce. Jakmile event vybereš, postaráš se o kompletní realizaci. Od bookingu a dopravy až po přípravu stánků a marketingových materiálů (ve spolupráci s grafiky).

  • Komunikaci. Budeš v denním kontaktu s organizátory i našimi interními týmy (hlavně s obchoďáky). Dostaneš na starost správu našich sponzorských profilů, psaní pozvánek a tvorbu obsahu přímo z akce – focení, natáčení videí a sbírání podkladů pro články na blog.

  • Finance. Společně s naší CFO naplánuješ rozpočet a dohlédneš na jeho dodržování. Po každé akci zanalyzuješ, jestli se nám to vyplatilo, posbíráš feedback od kolegů a navrhneš, co dál.

  • Papírování. Veškerou administrativu jako faktury, smlouvy a cesťáky budeš řešit s naším back-office týmem. Ten ti bude krýt záda.

  • Další akce. Píchneš nám s organizací našich vlastních business eventů, focením nebo natáčením Crew Talks. Máme na to svůj Meetup Space.


Co ti pomůže:

  • Víš, do čeho jdeš. Máš za sebou zkušenosti s organizací eventů, PR, copywritingem nebo b2b marketingem obecně. Nemusíš umět vše, ale aspoň v jedné z těchto oblastí se cítíš dobře.
  • Jsi motor, ne jen pasažér. Jsi proaktivní, umíš si stát za svým názorem (ale taky naslouchat ostatním) a nebojíš se ozvat, když něco potřebuješ. Prostě bereš věci do svých rukou.
  • Angličtina je pro tebe easy. Budeš ji potřebovat nejen na pokec s kolegy, ale i při psaní textů a komunikaci s organizátory v zahraničí.
  • Sleduješ, co se děje. Držíš krok s trendy a umíš chytře využít AI nástroje jako Gemini nebo ChatGPT – víš, že jsou skvělý pomocník, ale ne náhrada za vlastní hlavu.


Kdo ti bude v marketingu parťákem:

  • Filip je team lead, datový analytik a bývalý community markeťák. Utekl z korporátu, který pomohl vybudovat. Když není v práci, většinou ho najdeš se trápit někde na horách ve stěně. Není moc vtipnej, od toho má zbytek týmu.
  • Marťa u nás má na starosti vše kolem employer brandingu, fušuje do socialu, tvorby obsahu, PR a kampaní. Libuje si v trapném humoru a bizarní kulturní scéně. Jako správný introvert ráda improvizuje před publikem.
  • Luky se stará o B2B, PR a obsah. Má rád černý humr, jezdí na kole, sbírá encyklopedické poznatky o kinematografii a nutí kolegy chodit cvičit. Je vtipný (narozdíl od Filipa).
  • Oly se zabývá social media, videem a fotkami. Nikdy nevíš, jestli pustí nějaké techno nebo slovenský bengr. Nutí Lukyho chodit na kardio, ale ten nechodí. 
  • Dan - grafik a kreativec, má na starosti brand od kampaní přes digital po print. Nevadí mu bavit se o lososové, tyrkysové ani o petrolejové barvě. Co je tady, říká jak začne cvičit, ale nejčastěji pracuje v leže z gauče.


Co dostaneš na oplátku:

🖖 „Hej kámo“ přístup a otevřená kultura.

⏰ Flexi pracovní doba.

⚖️ Péče o psychickou pohodu díky terapeutům z Terap.io.

💆 Masáže v kanceláři od Maséra s židlí.

🍺 Meetupy, teambuildingy a další akce pro naši komunitu.

🦸 Spirit of Applifting – proplatíme ti čas, který věnuješ konání dobrých skutků v pracovní době i mimo ni.

👫 Mentorship program – každý má svého mentora, někteří dokonce dva.

📚 Osobní rozvoj – rozpočet na konference, školení a knihy dle vlastního výběru.

🇬🇧 Příspěvek na kurzy anglického jazyka – skupinové i individuální.

💻 MacBook odpovídající tvé pozici s možností upgradu dle potřeby a budget na vybavení.

🛋 Odpočinkové zóny, meetup space i game zóna v moderních kancelářích v Karlíně.

👼 Kid-friendly a samozřejmě pet-friendly office.

🚴‍♂️ Multisportka i vlastní prostor pro cvičení s naším trenérem.

☕️ Výběrová káva, čaj a pravidelné občerstvení včetně snackbaru.

🏎️ Firemní auta, která si může kdokoliv půjčit.

🛍️ Nákup elektroniky za zvýhodněné ceny u našeho partnera.


Jestli se v tom vidíš, pošli nám odkaz na svoje portfolio a my se ti ozveme 🚀

Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.