Social Media Specialist
KDO JSME
V PromoGEN jsme spojili síly několika špičkových expertů digitálního marketingu, kteří přinášejí kvalitu a know-how z velkých marketingových agentur. Toto spojení vychází z jednoduché myšlenky: Umíme to dělat lépe.
Od roku 2018 tak přinášíme zákazníkům digitální marketingový balíček služeb s maximálním důrazem na kvalitu. Právě kvalita ve spojení s velmi dobrou komunikací, na které si také zakládáme, jsou hlavními důvody, proč s námi pracují přední brandy české e-commerce scény.
KOHO HLEDÁME
Hledáme člověka, který chce a dokáže produkt či službu klienta představit a prodat díky kreativním reklamám na sociálních sítích a zároveň díky organicu (feedu) budovat povědomí a komunitu.
Nemusíš umět všechno, spoustu věcí tě umíme naučit, ale bez předchozí zkušenosti to nepůjde. Pokud bychom chtěli být konkrétní, tak: musíš umět pořídit foto/video na foťák a/nebo mobil, upravit ho v CapCutu či obdobném programu, doplnit titulky, infografiku a zaskočit by tě neměla ani tvorba bannerů i jiných vizuálů v Canvě.
JAK BUDE VYPADAT TVOJE PRÁCE?
Pracuješ na několika klientech (7-10), kteří mají daný počet kreativ měsíčně (statických i videí), komunikační plán a ty pro ně připravuješ kreativu cca měsíc dopředu, aby byla včas nasazená jak do kampaní, tak do feedů. V Creative týmu je nás 5, často na projektech i klientech děláme společně - dle profesního zaměření. Vždycky tak máš v týmu parťáky, se kterými můžeš vše konzultovat, vymýšlet, inspirovat se
NÁPLŇ PRÁCE
- navrhování vhodného řešení a strategie (pro kreativu) podle cílů klienta
- příprava obsahu (grafických a video podkladů) do kampaní dle marketingového plánu klienta
- vyhodnocování a reporting
- pravidelná komunikace s Head of Creative i s klientem (osobní schůzky, telefon, e-mail)
- aktivní sledování marketingových trendů a “best practices” na Social Media platformách
- spolupráce s Performance týmem na obsahu/grafických podkladech pro klienty i reportingu
DOVEDNOSTI A ZKUŠENOSTI
"Must haves”
- minimálně roční zkušenost na obdobné pozici ideálně na straně agentury
- bydliště v Praze a okolí. Jsme remote friendly, ale velká část produkce probíhá u klientů/v ateliérech v Praze
- tvorba grafiky, textace (pro posty a reklamní bannery, přímo do grafiky, titulky k videu apod.)
- příprava scénářů, natáčení a postprodukce videí (reklamní i klasická krátká videa/reels)
- zkušenost s prací v Canva, CapCut
- znalost prostředí Meta (Instagram a Facebook), TikTok, LinkedIn, YouTube
- znalost prostředí základních AI nástrojů (GPT, Gemini)
- základní analytické schopnosti (vyhodnocení a reporting aktivit)
- samostatnost a spolehlivost, schopnost prioritizace úkolů a organizace práce na více projektech najednou, dodržování termínů
- čeština na úrovni rodilého mluvčí
- schopnost srozumitelně formulovat myšlenky, komunikovat překážky a proaktivně jednat s klientem
“Nice to haves”
- zkušenost se social media management nástroji jako je Kontentino, nebo Metricool, Hootsuite, SocialPilot apod.
- znalost dalších programů pro úpravu fotek a videí (After Effects, Captions, Adobe Illustrator, Photoshop, AI nástroje...)
- nebojíš se přicházet s novými originálními nápady a realizovat je
- znalost práce v projektových nástrojích (např. Freelo)
- zkušenost s dalšími AI nástroji Nano Banana, Kling, VEO, Eleven Labs…
- uživatelská znalost Google Workspace
