Social Media Specialist

  • Remote, On-site, Hybrid
  • Praha
  • Full-time
  • Aktualizováno 10. 12. 2025

KDO JSME  

V PromoGEN jsme spojili síly několika špičkových expertů digitálního marketingu, kteří přinášejí kvalitu a know-how z velkých marketingových agentur. Toto spojení vychází z jednoduché myšlenky: Umíme to dělat lépe

Od roku 2018 tak přinášíme zákazníkům digitální marketingový balíček služeb s maximálním důrazem na kvalitu. Právě kvalita ve spojení s velmi dobrou komunikací, na které si také zakládáme, jsou hlavními důvody, proč s námi pracují přední brandy české e-commerce scény.


KOHO HLEDÁME

Hledáme člověka, který chce a dokáže produkt či službu klienta představit a prodat díky kreativním reklamám na sociálních sítích a zároveň díky organicu (feedu) budovat povědomí a komunitu. 

Nemusíš umět všechno, spoustu věcí tě umíme naučit, ale bez předchozí zkušenosti to nepůjde. Pokud bychom chtěli být konkrétní, tak: musíš umět pořídit foto/video na foťák a/nebo mobil, upravit ho v CapCutu či obdobném programu, doplnit titulky, infografiku a zaskočit by tě neměla ani tvorba bannerů i jiných vizuálů v Canvě.


JAK BUDE VYPADAT TVOJE PRÁCE?

Pracuješ na několika klientech (7-10), kteří mají daný počet kreativ měsíčně (statických i videí), komunikační plán a ty pro ně připravuješ kreativu cca měsíc dopředu, aby byla včas nasazená jak do kampaní, tak do feedů. V Creative týmu je nás 5, často na projektech i klientech děláme společně - dle profesního zaměření. Vždycky tak máš v týmu parťáky, se kterými můžeš vše konzultovat, vymýšlet, inspirovat se


NÁPLŇ PRÁCE 

  • navrhování vhodného řešení a strategie (pro kreativu) podle cílů klienta 
  • příprava obsahu (grafických a video podkladů) do kampaní dle marketingového plánu klienta
  • vyhodnocování a reporting 
  • pravidelná komunikace s Head of Creative i s klientem (osobní schůzky, telefon, e-mail) 
  • aktivní sledování marketingových trendů a “best practices” na Social Media platformách
  • spolupráce s Performance týmem na obsahu/grafických podkladech pro klienty i reportingu


DOVEDNOSTI A ZKUŠENOSTI 

"Must haves” 

  • minimálně roční zkušenost na obdobné pozici ideálně na straně agentury
  • bydliště v Praze a okolí. Jsme remote friendly, ale velká část produkce probíhá u klientů/v ateliérech v Praze 
  • tvorba grafiky, textace (pro posty a reklamní bannery, přímo do grafiky, titulky k videu apod.) 
  • příprava scénářů, natáčení a postprodukce videí (reklamní i klasická krátká videa/reels)
  • zkušenost s prací v Canva, CapCut
  • znalost prostředí Meta (Instagram a Facebook), TikTok, LinkedIn, YouTube
  • znalost prostředí základních AI nástrojů (GPT, Gemini)
  • základní analytické schopnosti (vyhodnocení a reporting aktivit) 
  • samostatnost a spolehlivost, schopnost prioritizace úkolů a organizace práce na více projektech najednou, dodržování termínů
  • čeština na úrovni rodilého mluvčí
  • schopnost srozumitelně formulovat myšlenky, komunikovat překážky a proaktivně jednat s klientem


“Nice to haves” 

  • zkušenost se social media management nástroji jako je Kontentino, nebo Metricool, Hootsuite, SocialPilot apod.
  • znalost dalších programů pro úpravu fotek a videí (After Effects, Captions, Adobe Illustrator, Photoshop, AI nástroje...)
  • nebojíš se přicházet s novými originálními nápady a realizovat je
  • znalost práce v projektových nástrojích (např. Freelo) 
  • zkušenost s dalšími AI nástroji Nano Banana, Kling, VEO, Eleven Labs…
  • uživatelská znalost Google Workspace
Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.