Pracovní nabídky
Administrativa
Asistent
Personal Asistent(ka) (pravá ruka zkušeného foundera)

Personal Asistent(ka) (pravá ruka zkušeného foundera)

  • 70–90 tis. Kč
  • On-site, Hybrid
  • Praha
  • Full-time
  • Aktualizováno 21. 10. 2025

Ahoj !

Slovy foundera "Jsem teď sám sobě největší brzdou. Místo toho, abych se věnoval rozvoji businessu a investicím, stále mi zabírá většinu produktivního času operativa, a hledám člověka, který mě jí úspěšně zbaví.“

Tvůj (možná už příští) šéf je tak trochu geek, trochu vizionář. V minulosti vybudoval úspěšný startup www.safetica.com a aktuálně se primárně věnuje vedení hedge fondu, investování do startupů a na kapitálových trzích. Rozhovor s ním v DVTV si můžeš prohlédnout zde.

Tvůj hlavní úkol bude šetřit jeho čas. Budeš jeho osobní asistentkou/asistentem, která/ý mu kompletně odlehčí od veškeré osobní agendy v koordinaci s jeho executive asistentkou/operations managerkou. 


Co budeš konkrétně dělat?

Správa kalendáře a času:

  • Plná zodpovědnost za osobní kalendář a koordinaci schůzek
  • Zajištění smooth realizace všech naplánovaných aktivit bez prodlev a komplikací
  • Organizace času a zajištění efektivní rovnováhy mezi pracovním a osobním životem
  • Správa emailové komunikace dle potřeby

Správa vozového parku:

  • Kompletní péče o vozidla – tankování, mytí, STK, přezutí pneumatik, správa pojištění, řešení pokut, technické prohlídky, koordinace servisů

Správa bytu a domácnosti:

  • Kompletní správa bytu – koordinace úklidu, údržby, oprav
  • Jednání s dodavateli služeb, správci nemovitostí
  • Zajištění bezproblémového chodu domácnosti

Osobní záležitosti:

  • Nákupy zboží dle zadání včetně případných vratek
  • Čistírna, barber, restaurace
  • Příprava outfitů a stylingu
  • Návrhy míst k návštěvě, zajímavých zážitků včetně jejich kompletního bookingu
  • Zařizování dárků

Zdraví a wellness:

  • Zodpovědnost za longevity protocol – správa suplementů, koordinace s lékaři a health specialisty, sledování a objednávání všech potřebných přípravků

Travel management:

  • Precizní high-level travel management – kompletní itineráře cest od A do Z
  • Zajištění letenek, ubytování, transferů, restaurací, veškerých detailů
  • Rezervace hotelů a koordinace všech aspektů pobytu
  • Koordinace služebních i soukromých cest s mezinárodními partnery a dodavateli

Komunikace a koordinace:

  • Komunikace s externími subjekty – dodavatelé služeb, specialisté, úřady a další subjekty v osobní sféře
  • Koordinace osobních projektů od začátku do konce

Další úkoly:

  • Rešerše a dohledávání informací dle zadání od operations manager
  • Řešení běžných i neočekávaných situací vyžadujících flexibilitu


Co můžeš čekat?

  • Náročnou práci vyžadující velkou flexibilitu – Founder má vysoké nároky na kvalitu a rychlost plnění úkolů. Očekává proaktivitu a schopnost anticipovat jeho potřeby.
  • Nutnost přizpůsobení se jeho tempu a stylu práce – Každý den může být jiný, musíš být připraven/a na změny plánů a nečekané situace.
  • Úzkou spolupráci s operations manager – Ta ti bude přidělovat úkoly, koordinovat práci a poskytovat guidance.
  • Rozmanitost úkolů – Žádný den nebude stejný; často budeš řešit věci, které vyžadují kreativní přístup.
  • Práci vyžadující vysokou míru odpovědnosti – Budeš spravovat důležité aspekty founderova života.
  • Projektový přístup k úkolům – Tvé úkoly často nebudou spočívat pouze ve zvládnutí jedné věci; často budou obsahovat navazující kroky, takže bude na tobě, jak si je rozvrhneš, abys celý projekt včas a správně vyřešil/a.


Co dělat nebudeš?

  • Rigidní práci v open office kanceláři
  • Rutinní kancelářské úkoly s jasným postupem
  • Business management (to má na starosti operations managerka)


Co bychom chtěli od tebe?

  • Vysoká inteligence a schopnost rychle se učit – Očekáváme chytrou osobu, která dokáže efektivně myslet a řešit problémy.
  • Efektivní využívání AI nástrojů – Musíš umět využívat AI (ChatGPT, Claude, další nástroje) k zefektivnění své práce, automatizaci úkolů a zlepšení výstupů tam, kde je to vhodné.
  • Zkušenosti – Předchozí zkušenosti s prací personal assistant je podmínkou.
  • Chuť pracovat a psychická odolnost – Náplň práce bude náročná, proto hledáme odolnou osobnost, člověka, který se nevzdává, když vidí výzvu a akceptuje upřímný a férový feedback.
  • Cit pro detail a schopnost dotahovat věci do konce.
  • Adaptabilita – Věci se mění každý den. Musíš být schopen/schopna rychle se přizpůsobit novým situacím a samostatně najít řešení.
  • Loajalita – Zaměření na dlouhodobé cíle. Pokud si budete rozumět, můžeš po jeho boku profesně růst klidně mnoho let.
  • Samostatnost – Hledáme někoho, kdo si převezme kompletní agendu a zařídí vše potřebné bez potřeby detailních instrukcí.
  • Angličtina aspoň na úrovni C1 – Pro koordinaci s mezinárodními dodavateli, specialisty a partnery (slovem i písmem).
  • Aktivní řidič/ka (skupina B) – Zařizování často vyžaduje cestování v rámci Prahy i mimo ni.
  • Technologická zdatnost – Umíš efektivně používat moderní nástroje a aplikace pro organizaci práce.

Výhodou:

  • Zkušenosti s high-level travel managementem
  • Zkušenosti z oblasti aviation nebo luxusních concierge služeb


Co nabízíme?

  • Výjimečné ohodnocení: S ohledem na český trh nabízíme mimořádnou finanční odměnu (FTE na IČO), která odpovídá tvým zkušenostem a schopnostem.
  • No bullshit, otevřený a opravdu férový přístup
  • Možnosti růstu a rozvoje: Budeš součástí týmu úspěšného podnikatele a investora. Jenom náš hedge fond letos vykazuje EBITDA v řádu stovek milionů CZK a roční růst už 3. rok po sobě přesahuje 100 % meziročně.
  • Zajímavé prostředí: Získáš přístup k výjimečným zkušenostem foundera v oblasti podnikání, investic a technologií.


Místo / forma:

  • Praha, full-time, partially remote
  • IČO, pracovní smlouva možná po zapracování, 3 až 6 měsíců po nástupu.

Tato pozice je šance být součástí něčeho jedinečného a pracovat pro člověka, který si váží kvalitní práce a loajality. Pokud jsi inteligentní, máš zdravý selský rozum, jsi technologicky zdatný/á a exceluješ v organizačních dovednostech, tento jedinečný job je určen právě pro tebe. Pracovat budeš v týmu v koordinaci a jeho executive/operations managerkou.


Jak se přihlásit?

Pokud tě tato role zaujala a cítíš, že jsi ideální kandidát/kandidátka, ozvi se a připoj CV a cokoliv, co to prokáže.


Těšíme se na tvou odpověď!

Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.