Strategist @Taste
Pokud tohle čteš, tak jsi buď prošel naší první výzvou nebo tě na první pohled zaujala naše nabídka. Super! Zároveň to znamená, že jsi přišel do styku s jedním z prvků, který je se strategií spjatý, a proto bychom se tě chtěli zeptat na doplňující otázku. Využíváš zmíněný framework nebo prvek ve své práci? Případně jak nebo proč ne?
Než však odpovíš, řekneme ti, koho vlastně hledáme. Jednu část už jsi splnil(a), ale znalost jednoho frameworku stratéga nedělá.
Hledáme šikovného stratéga, jež doplní náš tým. Chceme propojovat business, brand, analytiku i práci na jednotlivých kanálech tak, abychom pro naše klienty tvořili dlouhodobé a funkční strategie. Skvěle k nám zapadneš, pokud se dokážeš kriticky podívat na brief, realisticky zhodnotit cíle a business klienta nebo propojit SEO s placenými kampaněmi.
Budeš mít možnost pracovat s různorodými klienty, což ale neznamená, že budeš skákat od jednoho tendru k druhému. S klienty pracujeme kontinuálně a snažíme se společně vymýšlet a realizovat další a další projekty a kampaně. Nemusíš být švýcarský nožík a umět perfektně každou marketingovou disciplínu, nějaký základ by si však splňovat měl.
Co od tebe očekáváme?
- Analytické a businessové uvažování
- Znalost možností jednotlivých kanálů
- Představivost pro zadávání do kreáče
- Zkušenosti s realizací komplexních kampaní
- Schopnost jednat s týmem
- Férový přístup ke klientovi
- Zapálení pro věc, knížky od Ehrenberg-basského institu či práce LinkedIn B2B institutu či IPA bys mohl/a číst i ve volném čase
- Chuť nenechat se posouvat pouze od ostatních, ale take posouvat ostatní
- Průbojnost a tah na branku - dokážeš si své nápady dostatečně obhájit nejen před týmem, ale také před klientem
A jaká bude tvoje pracovní náplň?
- Tvorba strategií pro klienty v online prostředí
- Příprava briefů, i vymýšlení řešení
- Spojování kreativy, analytiky i výkonu
- Konzultace s klientem
- Komunikace se specialisty z jednotlivých oddělení
- Edukace nejen sebe, ale i ostatních (nehledáme člověka co si know-how pouze bere, ale má co předat)
Kdo tě bude posouvat dál?
Tvým nadřízeným bude Robert Čížek, se kterým se setkáš v průběhu výběrového řízení.
Už jsi od Roba četl/a:
Rozlišitelnost značky: Využijte ji k dominanci na trhu
Lean Canvas vám udrží přehled o klientech
Za tvoji práci odměna! 😎
- Prostor pro profesní i osobní rozvoj - můžeš chodit na konference, workshopy, školení nebo třeba na naše Taste Talky, kam si zveme zajímavé hosty z prostředí mimo naši online bublinu.
- V pátek můžeš čerpat Home Office (nárok začíná platit po zkušební době).
- Samozřejmostí je pracovní notebook a telefon.
- Nesmí chybět Multisportka, firemní angličtina, 2x ročně teambuildingy (rádi spolu trávíme čas při sportu, zábavě i vzdělávání!).
- 25 dní dovolené, po 3 letech 30 dní.
- Senzační partu kolegů a super atmosféru v kanclech v centru Prahy.
- A taky skvělou kávu během pauz, zeleninové a ovocné svačinky na dobití baterek.
Zaujala tě naše nabídka? Paráda! Tak nám o sobě pošli pár vět, tvoje CV a člověka či instituci, jež tě nejvíce v práci inspiruje.
Celý náborový proces vypadá takto:
- Dostaneme od tebe CV nebo LinkedIn profil.
- Zavoláme ti pro doplnění informací k tvému profilu.
- Domluvíme schůzku přímo s hiring manažerem.
- Po dohodě ti možná pošleme i zkušební zadání.
- Pozveme tě na chemistry check s tvým budoucím týmem.
- Náš CEO tě pozve na kávu.
- Podepíšeme smlouvu.
Jsme Taste! Digitální agentura, která má jméno, zvuk i chuť.
Pomáháme růst našim klientům díky chytrému marketingu a rozvíjíme i marketingovou komunitu přes oblíbené vzdělávací konference: Restarty!