PPC Konzultant
KDO JSME
V PromoGEN jsme spojili síly několika špičkových expertů digitálního marketingu, kteří přinášejí kvalitu a know-how z velkých marketingových agentur. Toto spojení vychází z jednoduché myšlenky: Umíme to dělat lépe.
Od roku 2018 tak přinášíme zákazníkům digitální marketingový balíček služeb s maximálním důrazem na kvalitu. Ta je hlavním důvodem, proč s námi pracují přední brandy české e-commerce scény.
KOHO HLEDÁME
Hledáme specialistu pro realizaci kampaní v reklamních systémech Google Ads, Seznam Sklik, Microsoft Ads nebo Meta. Nevyžadujeme znalost všech systémů, motivovaného člověka umíme spoustu věcí naučit, nicméně předchozí zkušenost s výkonnostním marketingem je pro nás stěžejní.
Budeš samostatně navrhovat vhodné řešení a strategie výkonnostních kampaní podle individuálních cílů klientů. To zahrnuje kompletní nastavení, správu a neustálou optimalizaci. Důležitou součástí tvé práce bude vyhodnocování a tvorba reportů o výkonech kampaní, které budeš klientům prezentovat na osobních schůzkách, telefonicky nebo emailem.
NÁPLŇ PRÁCE
realizace kampaní v reklamních systémech Google Ads, Seznam Sklik, Microsoft Ads či Meta podmínkou
navrhování vhodného řešení a strategie PPC kampaní podle cílů klienta
nastavení, správa a optimalizace PPC kampaní
vyhodnocování a reporting kampaní klientům
pravidelná komunikace s klientem (osobní schůzky, telefon, email)
aktivní sledování marketingových trendů a “best practice”, spolupráce s Head of Performance na rozvoji našeho týmu
DOVEDNOSTI A ZKUŠENOSTI
“Must have”
Technické dovednosti
máš minimálně dvouletá zkušenost práce v reklamních systémech Sklik, Google Ads, Google Analytics a / nebo prostředí Meta ideálně na straně agentury
máš uživatelskou znalost Excelu
Analytické schopnosti
baví tě analyzovat data a na základě dat upravuješ svou strategii
Komunikace a samostatnost
umíš srozumitelně formulovat myšlenky a proaktivně komunikovat s klientem
výkonnostní kampaně za klienta řešíš ty a musíš pro něj být partnerem, o kterého se může opřít
schopnost pracovat na více projektech najednou
“Nice to have”
umíš / pracoval si někdy s feedy a znáš triky v Mergadu / Xemelu
dokážeš se orientovat v Google Tag Manageru a dokážeš nasadit kód
znáš Looker nebo Power BI
CO MŮŽEME NABÍDNOUT
možnost práce z home office
možnost zkráceného úvazku
práci se zajímavými brandy
Multisport kartu
konference a vzdělávání
kariérní růst
přátelskou a neformální atmosféru na pracovišti