VoIP Administrátor - Linux, Telekomunikace Aktuální

Daktela s.r.o.
Praha 3
Zaměstnanec
Full-time

Naše společnost spravuje největší cloudouvou infrastrukturu pro VoIP řešení v ČR a na Slovensku, kterou každý den používá téměř půl tisíce firem z Evropy a UAE. Do našeho týmu VoIP specialistů hledáme nového kolegu, který se s námi bude podílet na správě a implementacích VoIP řešení pro naše zákazníky.

Nabízíme ideální příležitost se naučit a vyzkoušet si spoustu nových věcí, realizovat své nápady, které jsou v praxi používány celou řadou zákazníků.

Nabídka je vhodná i pro absolventy.

 

Náplň práce:

  • Implementace VoIP ústředen a projektů kontaktních center u firemních zákazníků, kteří zpracovávájí požadavky zákazníků přes více komunikačních kanálů (telefon, email, sms, webchat, facebook, …)
  • Podílení se na návrhu a implementaci projektů IP telefonie pro nové i stávající zákazníky
  • Správa a rozvoj firemních VoIP sítí pro SLA zákazníky
  • Troubleshooting a technická podpora zákazníků, debugování, monitoring, performance tunning
  • Práce a sebevzdělání na VoIP projektech, které si sami vyberete a které nás posunou dále


Požadujeme:

  • Zkušenosti a orientace ve VoIP problematice
  • Zkušenosti s operačním systémem Linux
  • Zkušenosti s lehkým programováním nebo skriptováním je výhodou
  • Znalost síťových protokolů
  • Znalot problematiky z oblasti callcenter je výhodou, ale není nutné
  • Profesionální vystupovaní při jednání se zákazníky
  • Znalost anglického jazyka, minimálně na technické úrovni
  • Řidičský průkaz skupiny B


Nabízíme:

  • Možnost naučit se nové věci z oblasti IP telefonie a Kontaktních center
  • Pracoviště v centru Prahy
  • Pozice vhodná i pro absolventy
  • Možnost pracovat s nejnovějšími technologiemi
  • Zdarma obědové stravování a snacks & drinks
  • Zaměstnanecké výhody - notebook, mobilní telefon, příspěvek na internetové připojení domácí kanceláře


5 náhodných faktů o naší společnosti

Věděli jste, že mezi naše zákazníky patří renomované společnosti jako například Mall.cz, Invia.cz, T-Mobile, Dial Telecom, Mountfield a že se budete podílet na spravě firemní IP telefonie pro zákazníky v Dubaji, Polsku nebo Maďarsku?

Věděli jste, že Daktela je virtuálním mobilním operátorem a že dokážeme v callcentru zpracovávat a nahrávat hovory z mobilních telefonů? A máme s tím velké plány.

Věděli jste, že podporujeme firemní offsite aktivity typu laser game, motokáry apod a následně tyto hrátky zakončíme v dobré restauraci?

Rádi sportujete? Skvěle, máme posilovnu přimo v budově a plavání nabízíme zdarma v nedalekém plaveckém bazénu.

Věděli jste, že si u nás můžete vybrat jaký notebook budete chtít používat? Macbook, Linux nebo snad Windows?

Daktela s.r.o.

Provozovatel největší IP telefonní platformy pro virtuální ústředny a multikanálová kontaktní centra.

Daktela se specializuje od roku 2005 na návrhy a implementace komplexních VoIP telefonních řešení a následných integrací telefonie do dalších systémů. Daktela je provozovatelem jedné z největší VoIP cloudové telefonní platformy pro virtuální ústředny a kontaktní centra v CEE regionu. Naši platformu používá každý den přes pět set business zákazníků a tisíce operátorů. Daktela kontaktní centrum umožňuje zpracování nejen telefonie, ale i ostatních komunikačních kanálů – webových chatů, emailů, SMS nebo sociálních sítí. Součástí naší platformy a řešení kontaktního centra je i celá řada podpůrných modulů jako řečová analýza nahrávek, helpdeskový modul, prediktivní dialer nebo pokročilé statistiky a reporting.

Naši zákazníci oceňují možnosti jednoduché integrace ústředny a kontaktního centra do dalších systémů za pomoci pokročilého HTTP REST API rozhraní. K dispozici jsou již hotové integrace do mnoha CRM a ERP systémů jako například Salesforce, Microsoft Dynamics CRM nebo SAP.

Co by vás mohlo zajímat?