Nechte nám svůj e-mail a my vás budeme informovat o nových nabídkách společnosti Yieldigo a
Yieldigo pomáha e-commerce společnostem kontrolovat a řídit cenotvorbu za použití moderních technologií jako je umělá inteligence a big data. Customer centric pricing je moderní trend digitáního prodeje, kdy se ceny v reálném čase nemění jen podle cen konkurence či vzorečku náklady + marže. V tomto modelu hraje hlavní roli zákazník sám, kterého ve světě dat reprezentuje matematický model zahrnující vlivy jako počasí nebo slevové akce. Pomocí toho Yieldigo získá představu o cenové elasticitě a dokáže prodejcům doporučit vhodnou cenu, aby obchodník dlouhodobě profitoval. V době svého vzniku získal Yieldigo investici v řádu milionů korun od společnosti Logio a fondu Bohemia Venture Capital výměnou za 35% prodíl.
AI SaaS e-commerce
David Klečka, Radim Dudek, Jiří Psota
2016
25
Ocenění analytické společnosti Gartner v oblasti Cool Vendor za rok 2019 v rámci Digital Commerce. Meziroční růst uváděn zhruba 400 procent.
Celosvětově uznávaná společnost Gartner označila Yieldigo jako doporučeného dodavatele, jehož nástroj pro cenotvorbu pomáhá retailerům k lepším výsledkům pomocí umělé inteligence, machine learning a big data.
Startup získává investici ve výši 55 milionů korun od skupiny venture kapitálových investorů vedených J&T Ventures. „Díky investici urychlíme a posílíme expanzi Yieldiga na evropském retailovém trhu a použijeme ji na financování dalšího vývoje a aplikovaného vědeckého výzkumu. Posouváme se tak k našemu cíli stát se světově nejžádanějším nástrojem pro automatizovanou cenotvorbu nové generace,“ komentoval investici spoluzakladatel Yieldiga David Klečka.
expanze do jihovýchodní Evropy
založení Yieldigo