Tak schválně, kdy naposledy jste dostali ručně psaný pohled? A kdy naposledy jste luštili šifru?
Pokud vaši schránku plní už jen úřední dopisy a šifru jste viděli naposledy v dětství na skautském táboře, dost možná by vás zaujala offline kampaň, se kterou jsme přišli na konci léta.
Když jsme přemýšleli, jak před podzimním náborem naladit firmy na tu správnou vlnu, věděli jsme, že musíme zvolit něco neotřelého. Po náročném jaru jsme navíc chtěli inzerenty i potěšit, a tak nám začal pod ploutvemi vznikat zajímavý koncept.
Nechali jsme vyrobit vlastní žraločí pohledy a rozhodli se je poslat našim nejvěrnějším inzerentům. Moc rádi bychom pohled poslali všem, ale napsat i těch 200 pohledů byla makačka.
Pohledy jsme navíc doplnili o vlastní šifru, po jejímž vyluštění na adresáty čekala příjemná odměna - kredity na inzerci u nás zdarma!
Pojďte spolu s námi trochu potrápit mozkové závity a vyzkoušet, jestli byste přišli na správné řešení!
Rozluštili jste šifru a dostali se na správnou koncovou stránku? Gratulujeme! Kredity už k vám sice nepřiplují, ale díky dobrému pocitu z nalezení správného řešení dnes jistě budete na správné vlně!
A pokud se vám šifru rozlousknout nepodařilo, koukněte, jak si s ní poradili třeba v Kvikymart. S malou nápovědou už to půjde raz dva!
A jaké byly ohlasy?
Takovouhle radost pohlednice udělala třeba ve vshosting:
Takhle si nad šifrou lámali hlavu v Zoomshpere:
Kampaň zvedla ze židle také celé HR oddělení v Operátor ICT:
Zaujala třeba i v Easy Software:
A potěšila HR oddělení i ve spoustě dalších firem!
My už teď proto víme jistě, že jsme do vod offline marketingu nezavítali naposledy.
Ploutev na to!