Pracovní nabídky
Finance
Účetní
Accounts Receivable Accountant

Accounts Receivable Accountant

  • Brno
  • Full-time
  • Aktualizováno 26. 11. 2025

🌍 Do naší české pobočky v Brně.
📅 Klidně ihned, na plný úvazek.
🧠 Porozumění finančním transakcím, komunikační dovednosti, analytické myšlení a angličtina.

Nyní pro naše finanční oddělení hledáme kolegyni nebo kolegu na pozici Accounts Receivable Accountant. Chceš se stát součástí sehraného globálního týmu a posunou svoji kariéru o velký krok dál? Pak se ti bude naše nabídka určitě líbit.

Kdo jsme?

Jsme norsko-česká společnost Papirfly (dříve BrandMaster). Spolu s více jak 200 zaměstnanci po celém světě vyvíjíme inovativní nástroje pro digitalizaci marketingu a pomáháme s efektivní správou značky firmám jako BMW, Helly Hansen, PepsiCo a více než 1.500 dalším. Každý den používá naše nástroje přes milion marketérů a designérů.

Od roku 2022 je majoritním vlastníkem Papirfly největší evropský technologický fond Verdane, který ze své pozice dále podporuje globální růst společnosti. Stále tak potřebujeme další chytré a kreativní hlavy, které nám pomůžou dobýt svět. 😊

Co bude tvým denním chlebem?

  • Validace dat o tržbách z účetních/fakturačních systémů a spolupráce se Sales, Customer Success a FP&A.
  • Vystavování a odesílání faktur (včetně zadávání do zákaznických portálů), kontrola PO a smluvních podkladů.
  • Řešení nesrovnalostí mezi fakturací, smlouvami a účetní evidencí.
  • Správa opakovaných příjmů, nastavování a údržba fakturačních struktur (včetně podpory migrace dat a implementace procesu).
  • Sledování pohledávek, příprava reportů a aktivní komunikace se zákazníky ohledně plateb.
  • Zpracování denních bankovních transakcí.
  • Příprava časových rozlišení výnosů, rekonciliací účtů a závěrkových operací.

Jak si tě představujeme? Máš...

  • Vzdělání (ideálně vysokoškolské) v oboru financí či účetnictví (nebo podobném oboru). 
  • Alespoň 2 roky komerční praxe v oblasti zabývající se finančními závazky, inkasy nebo obecným účetnictvím.
  • Povědomí o časovém rozlišení výnosů, rekonciliacích účtů a závěrkových operacích.
  • Skvělou znalost MS Excelu a Office balíčku.
  • Předchozí zkušenosti s účetním globálním systémem jako je Xledger, Xero, Sage (výhodou).
  • Schopnost denně komunikovat napříč různými odděleními a zainteresovanými stakeholdery.
  • Důraz na detail a schopnost zvládnout prioritizovat činnosti a aktivity a přizpůsobit se rychle se měnícímu prostředí.
  • Umění pracovat samostatně, ale i v týmu.
  • Perfektní psanou i mluvenou angličtinu, aby ses domluvil/a s kolegy i zákazníky po celém světě.

A co dalšího pro tebe máme?

  • Spolupráci na HPP.
  • Férové finanční ohodnocení a čtvrtletní prémie, příspěvek na obědy i dovolenou.
  • Zázemí stabilní mezinárodní firmy, která vytváří atraktivní nástroje pro světoznámé klienty.
  • Spolupráci na velkých projektech a růst v rámci skupiny.
  • 25 dní dovolené, možnost občasné práce z domova.
  • Skvělé kolegy a kolegyně, teplé kafe, studené freshe, čerstvé ovoce a legendární letní grilovačky.
  • Workshopy s českými i zahraniční experty, které k nám zveme, aby sdíleli své zkušenosti a know-how.

Líbí? To máme radost! Co dál?

Dej nám o sobě vědět! Pošli nám prosím svoje CV / odkaz na LinkedIn profil. Budeme se těšit na naše první společné kafe či čaj 😊.

Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.