Účetní

  • Remote, Hybrid
  • Praha
  • Part-time, Full-time

Co bude Vaší hlavní náplní práce?

  • Kompletní vedení účetnictví společnosti.
  • Zpracování a evidence přijatých a vydaných faktur.
  • Zpracování bankovních výpisů a správa plateb.
  • Příprava podkladů pro DPH, kontrolní hlášení a souhrnné hlášení.
  • Komunikace s úřady, bankami, naším CFO a daňovým poradcem
  • Spolupráce na měsíčních a ročních účetních uzávěrkách.

Co od Vás očekáváme?

  • Prokazatelnou praxi na pozici účetní a dobrou orientaci v české účetní a daňové legislativě.
  • Pečlivost, samostatnost a proaktivní přístup – hledáme někoho, kdo se nebojí převzít zodpovědnost.
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni – je nutností pro komunikaci s některými dodavateli a zpracování zahraničních dokladů.
  • Schopnost efektivně pracovat v dynamickém e-commerce prostředí - jsme rychle rostoucí společnost a s tím průběžně přichází i řada (nejen technologických) změn, na které je potřeba se co nejrychleji adaptovat. 
  • Pozitivní vztah k technologiím - maximum veškeré práce se snažíme digitalizovat a automatizovat, papíru už odzvonilo (využíváme např. Digitoo)
  • Znalost účetního softwaru Abra je obrovskou výhodou a výrazně urychlí Vaše zapracování.

Co nabízíme?

  • Flexibilitu – možnost práce na plný (HPP) nebo částečný úvazek dle dohody.
  • Příležitost stát se klíčovou součástí úspěšné a rychle rostoucí D2C značky v atraktivním segmentu zdraví a wellness.
  • Podpora v dalším vzdělávání a profesním růstu.
  • Přátelský a neformální pracovní kolektiv, kde na Vašem názoru záleží.
  • Moderní kanceláře v Praze a možnost práce na dálku.
Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.