V Mandimu hledáme manažerku / manažera sociálních sítí
Máme přes 2 miliony fanoušků v 11 zemích, o které se chceme začít aktivně starat. Proto hledáme manažerku / manažera našich sociálních sítí
Začínali jsme jako autoři receptů Jíme zdravě, které se staly nejprodávanějšími kuchařkami v Česku i na Slovensku. Od roku 2023 vyvíjíme doplňky stravy, zdravé potraviny, kosmetiku a další produkty pro zdravý, naplněný život.
V létě jsme se přejmenovali na Mandimu a pod novým názvem a identitou nyní vystupujeme jednotně na všech 11 evropských trzích, kde působíme.
I přes velmi úspěšný růst prozatím zůstáváme malým týmem, jehož jádro sestává z 10 lidí. A právě do něj hledáme novou kolegyni nebo kolegu na pozici manažera sociálních sítí.
Jaká bude náplň tvé práce?
Strategický rozvoj a řízení naší komunikace na sociálních sítích na všech 11 trzích
Budování komunity z našich zákazníků a fanoušků
Nastavování kvartálních OKRs cílů a jejich plnění
Přetváření produktových stránek a blogových článků v atraktivní příspěvky, které na naše fanoušky přenesou pozitivní emoci
Koordinace práce všech specialistů, které budeš mít k ruce (grafici, překladatelé, analytický tým, výkonnostní tým, help desk, produktový manažer, ...)
S čím si naopak nemusíš lámat hlavu
- odpovídání na dotazy fanoušků – zodpoví je tým zákaznické péče
- sponzoring příspěvků – to má na starost výkonnostní tým
- překládání textů – na to máme tým šikovných překladatelů
Jaké vlastnosti potřebujeme?
Zkušenost s profesionálním vedením firemních profilů
Znalost Facebooku, Instagramu a Pinterestu (TikTok výhodou)
Vkus a cit pro lifestyle vizuály a storytelling
Orientace v aktuálních trendech (trendující hudba, formáty, značky, ...)
Schopnost základní úpravy grafiky v některém z grafických programů (Canva, Figma, Adobe, ...)
Schopnost základní úpravy videa (CapCut, ...)
Samostatnost – hledáme člověka, který určí směr, stanoví kroky a zajistí, že se společným úsilím podaří cíle splnit
Týmovost – naše firemní kultura podporuje spolupráci, jsme zvyklí se o naší práci vzájemně radit a pomáhat si
Co nabízíme?
Flexibilní pracovní dobu v rozsahu 90–120 h měsíčně
Motivační finanční ohodnocení odpovídající tvé odbornosti. Na přesné výši odměny se domluvíme podle finální podoby spolupráce, tvé kapacity, zkušeností a představy. Schopné lidi dokážeme finančně dobře ocenit.
Možnost kombinovat práci z domova a práci v kanceláři na Malé Straně (Praha 5). Budeš zastávat opravdu důležitou pozici, a proto je pro nás zásadní se pravidelně vídat. Nikdo tě ale nebude nutit chodit do kanceláře každý den.
Příležitost k seberealizaci. Tvým nápadům budeme skutečně naslouchat a rádi je podpoříme.
Začátek spolupráce může proběhnout klidně ihned po pohovoru. Pokud si ale padneme do oka a nástup z tvé strany nebude možný tak rychle, počkáme na tebe.
Zní ti to jako dream job?
Skvělé, pojďme se poznat!
Pošli nám své reference (odkazy na spravované profily vč. období, ve kterém byly pod tvou správou) a proč jsi pro tuto pozici ta pravá / ten pravý. Obratem se ti ozveme s dalším postupem :)
Těšíme se