IT zákaznická podpora

  • Remote, Hybrid
  • Praha
  • Full-time

Koho hledáme?

  • Hledáme někoho, kdo je technicky zdatný, zajímá se o to, jak věci fungují, a nedá pokoj, dokud problém nepochopí a nevyřeší.
  • Člověka s dynamikou a chutí komunikovat, který se nebojí vstát od stolu, ptát se kolegů, zavolat zákazníkovi a aktivně hledat řešení.
  • Někoho, kdo přemýšlí o své práci v širším kontextu a dokáže vidět "big picture".

Co přesně budete dělat?

  • Radit našim klientům – právníkům s ovládáním SingleCase přes chat, e-mail a telefon.
  • Zajišťovat, že všechny požadavky jsou vyřešeny ke spokojenosti zákazníků.
  • Analyzovat problémy do hloubky, dokud nebude jasné, co je jejich příčinou.
  • Efektivně předávat složitější požadavky testerům a IT týmu.
  • Sledovat kvalitu a rychlost odpovědí, vyhodnocovat spokojenost zákazníků.
  • Učit se každý den něco nového, technického, odborného, záleží na dotazech.

Co potřebujeme od Vás?

  • Češtinu/slovenštinu na úrovni rodilého mluvčího.
  • Angličtinu slovem i písmem nebo němčinu slovem i písmem.
  • Možnost pracovat v čase 9:00–18:00.
  • Technickou zdatnost – pokročilou znalost MS Windows a/nebo Mac OS.
  • Umění klást správné otázky, i technické, abyste bylo jasné, co je potřeba řešit.
  • Znát např. výrazy: podívat se do logu, reprodukovat bug, zadat ticket do Jiry apod. a samozřejmě vědět co po vás vývojový tým chce a udělat to.
  • Proaktivitu a důslednost – budete interním hlasem klienta a jeho spokojenost bude vaší prioritou.
  • Proklientský přístup a empatii – klienti mohou být nároční, a je důležité volit vhodný komunikační styl.
  • Odolnost vůči stresu – některé dny přinesou větší nápor požadavků, a je potřeba zachovat chladnou hlavu.
  • Schopnost pracovat v dynamickém prostředí – u nás to není jen prázdná fráze.
  • Pokud máte manažerské ambice a chcete vést tým, potřebujeme praxi v této oblasti.


Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.