Pracovní nabídky
Finance
Účetní
Fakturant / Fakturantka

Fakturant / Fakturantka

  • 40–44 tis. Kč
  • Hybrid
  • Praha
  • Full-time

Hledáme pečlivého a spolehlivého člověka, který se postará o správu faktur a finanční administrativy. Vaší rolí bude zajišťovat, aby veškeré procesy probíhaly včas a bez chyb – a tím pomáhat k hladkému chodu naší rychle rostoucí společnosti. Pokud jste pečliví, máte rádi práci s čísly a faktury máte v malíku, pak je tahle pozice právě pro vás.


Co budete dělat?

  • Spravovat přijaté a vystavené faktury – dokážete zajistit jejich včasné zpracování, sledování plateb a hladkou komunikaci s interními týmy.

  • Vystavovat klientské faktury na základě podkladů od obchodního týmu.

  • Hlídat splatnosti a úhrady faktur.

  • Posílat upomínky na neuhrazené faktury a párovat platby s podkladovými dokumenty.

  • Zajišťovat mezinárodní fakturační agendu, např. komunikace s klienty a úřady.

  • Připravovat podklady pro provize a CAPEX reporty, spolupracovat s účetním oddělením.

  • Podporovat finančního manažera při přípravě rozpočtů a plánů.


Koho hledáme?

Hledáme kolegu nebo kolegyni, který/á:

  • Má zkušenosti s finanční nebo fakturační administrativou, ať už se jedná o přijaté, nebo vystavené faktury.

  • Je samostatný/á, pečlivý/á, spolehlivý/á, zodpovědný/á a dokáže samostatně plnit termíny.

  • Umí si dobře zorganizovat práci a zvládá pracovat samostatně.

  • Dokáže jasně a srozumitelně komunikovat.

  • Rozumí základním finančním dokumentům, jako jsou faktury, dobropisy nebo platební příkazy.

  • Umí zacházet s citlivými daty důvěryhodně a zodpovědně.

  • Dokáže komunikovat v angličtině - zvládá psaní a čtení e-mailů v angličtině.


Jaké nástroje byste měli ovládat?

  • G Suite – pracujeme v Google Workspace a schůzky plánujeme přes Google Meet.

  • iWork a/nebo MS Office (hlavně Excel) – používáme jak Microsoft, tak Apple produkty pro tvorbu prezentací, dokumentů a tabulek.


Co nabízíme?

  • Jedinečnou příležitost být součástí rychle rostoucí firmy v atraktivním odvětví.

  • Pozici s reálným dopadem – budete podporovat strategické finanční funkce a zajišťovat plynulý chod provozu.

  • Hybridní model práce s moderní kanceláří v pražském City Tower na Pankráci s úžasným výhledem na celou Prahu.

  • Mzda: 40 000 – 45 000 Kč / měsíc (podle zkušeností).

  • Firemní MacBook.

  • 6 týdnů dovolené na kterou navazuje neomezená dovolená – protože věříme ve zdravou rovnováhu mezi prací a osobním životem.

Odesláním svého životopisu potvrzujete, že jste se seznámil/a s informacemi o zpracování vašich osobních údajů na základě Zásad ochrany osobních údajů společnosti Wultra pro nábor.

Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.