Portfolio & Programmatic Manager
Chceš být u toho, kde se digitální reklama potkává s daty, technologiemi a strategií?
Do našeho týmu hledáme Portfolio & Programmatic Managera, který bude řídit reklamní digitální portfolio, nastavovat strategii a posouvat hranice programatické reklamy.
Co budeš dělat?
- Nastavovat strategii a řízení portfolia zastupovaných webů v rámci IMM.
- Efektivně řídit yield management a obchodní vztahy.
- Spolupracovat s naším online obchodem, back-office a technickým týmem.
- Komunikovat s dodavateli na technické úrovni a řešit technické výzvy.
- Udržovat a zavádět nové reklamní technologie ve spolupráci s vývojáři a třetími stranami.
- Vést menší technický reklamní tým a rozvíjet jeho dovednosti.
Co od tebe očekáváme?
- Zkušenosti s programatickou reklamou a orientaci v systémech jako Google, Adform apod.
- Analytické myšlení, schopnost vyvozovat závěry a hledat efektivní řešení.
- Týmovou spolupráci – koordinaci spolupráce s kolegy v týmu.
- Znalost online reklamního prostředí a trendů.
Co ti nabízíme?
- Možnost ovlivnit strategii digitálního portfolia s reálným dopadem.
- Práci v inovativním mediálním prostředí, kde se technologie potkává s kreativitou.
- Podporu v profesním rozvoji a přístup k nejnovějším nástrojům.
- Tým, který táhne za jeden provaz.