Office Hero & HR podpora týmu

  • 0 Kč – 50 tis. Kč
  • Praha
  • Full-time

Hledáme srdce našeho týmu 💙

Máš rád/a, když věci šlapou? Baví tě mít ve věcech pořádek, domluvit vše potřebné a udržet tým v chodu? Možná hledáme právě tebe.

Nejsme ani agentura, ani mediálka, ani softwarová firma chrlící jednu zakázku za druhou. Už víc než 10 let vyvíjíme OnSinch, aplikaci pro kompletní správu nárazových prací. Pomáháme firmám organizovat tisíce lidí na eventech jako Formule 1, UEFA, největší evropské festivaly i firemní akce.

Máme malý tým, ale velké ambice 🚀. Apku už dneska používá 100 000 lidí v celé Evropě. A stále rosteme. Aktuálně hledáme srdce našeho týmu. Někoho, kdo se postará o zázemí, organizační záležitosti, HR a celkovou pohodu v týmu.

Co budeš mít pod palcem?

Nejde o roli „kancelářské myšky“, ale o důležitou osobu, která drží backstage firmy pohromadě. Tvůj repertoár bude pestrý!

  • Správu smluv a dokumentů (včetně digitalizace a péče o náš firemní disk)
  • Fakturace klientům, párování plateb, upomínky a support klientům s fakturací, měsíční přehledy
  • Komunikace s účetní – faktury, výkazy, účtenky, výpisy, cestovní příkazy
  • Správa firemní pokladny
  • Pravidelné platby (telefony, internety, služby, atd.)
  • HR a personální agenda – příprava smluv, BOZP, evidence pracovní doby, inzerce pozic a domlouvání pohovorů
  • Péče o onboarding nováčků – přístupy, přivítání, prostě být jejich parťákem na startu
  • Zajištění chodu kanceláře – zásoby, úklid, opravy, občerstvení, kafe, rostlinky i náš firemní fíkovník 🌿
  • Organizace teambuildingů a firemních akcí
  • Well-being a péče o tým – narozeniny a drobnosti, na které se nezapomíná
  • Komunikace s úřady, poštou
  • Evidence HW vybavení (notebooky, monitory, atd.)
  • Koordinace benefitů (Multisport, vzdělávání)
  • Interní zpravodajství – co se děje ve firmě
  • Organizace služebních cest – rezervace ubytování a dopravy
  • Správa interních procesů a zefektivnění rutinních úkonů – ať už si potrpíš na tabulky, checklisty nebo vlastní systém v hlavě, budeme rádi, když do toho vneseš svůj řád. Pokud přijdeš na to, jak něco dělat líp, rychleji nebo bez zbytečných koleček, jsme všemi deseti pro!

Co k tomu potřebuješ?

  • Zkušenosti z administrativy, HR nebo office managementu výhodou
  • Samostatnost, pečlivost, schopnost prioritizovat a dotahovat věci dokonce
  • Český jazyk na úrovni rodilého mluvčího, angličtinu alespoň B2
  • Smysl pro pořádek a dobrý přehled v offline i online nástrojích – jsme technologická firma, takže hledáme někoho, kdo si s počítačem rozumí víc než jen přes e-mail a Word. Nemusíš být ajťák, ale práce s počítačem a chuť učit se je must have.
  • Chuť být součástí přátelského, technologického týmu, kde není prostor na korporátní nudu

Co na oplátku nabízíme?

  • Full-time spolupráci
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Práci na IČO nebo HPP
  • Dlouhodobou spolupráci
  • Kanceláře v centru Prahy
  • Telefon s neomezeným tarifem
  • Multisport kartu
  • Notebook
  • Super partu, která se zná, maká, ale taky spolu vyráží na pivo, výlety nebo fesťáky
  • A hlavně firmu, která má smysl a výsledky – nejen v komerčním sektoru, ale i v dobrovolnických projektech (třeba Vlna pomoci během covidu a uprchlické krize)

A pokud tě to s námi chytne, máš možnost se postupně vyprofilovat – třeba směrem ke customer care, marketingu nebo salesu. Rádi ti dáme prostor růst tím směrem, který tě bude bavit nejvíc.

Chceš být tím člověkem, který u nás drží otěže v zákulisí?

Pošli nám pár vět o sobě, CV nebo odkaz na LinkedIn. A když už budeš psát, přidej i něco navíc – navrhni nový firemní benefit, který bychom podle tebe fakt měli mít, týmovou aktivitu, co by nás mohla bavit, a do třetice všeho dobrého třeba nějaký tip na apku nebo nástroj, který používáš a myslíš, že by nám neměl uniknout.

Těšíme se! 🙌

Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.