Key Account Manager 💚

  • Praha
  • Full-time

Hledáš nové výzvy a nezalekneš se IT prostředí? ✔️

Pohybuješ se v retailu, dodavatelských řetězcích nebo v oblasti automotive? ✔️

V Logiu umíme spojit všechna tato odvětví! 💚 Najdeš u nás odborníky a nadšence, které jejich práce baví. Aktuálně hledáme nového zkušeného kolegu, který nám pomůže otevírat nové příležitosti a rozvíjet vztahy s našimi zákazníky. 🤝

Co děláme a co budeš prodávat? 💻

Pomáháme výrobním podnikům, velkoobchodům a retailovým prodejcům řídit jejich dodavatelský řetězec. Našim současným i potenciálním zákazníkům budeš nabízet naše poradenské služby v oblasti optimalizace logistiky, supply chain managementu a řízení zásob. V řadě projektů si vystačíme s naším know-how, někde nám k dosažení těch nejlepších výsledků pomáhají naše softwarové nástroje, které si sami vyvíjíme. 👨🏼‍💻

K našim zákazníkům patří přední světové i české značky, jako je Škoda Auto, Albert, Nestlé, Košík nebo Plzeňský Prazdroj. 💚

A co konkrétně tě čeká?

Budeš mít na starosti péči o naše stávající zákazníky, upevňování vztahů s našimi klienty a zároveň budeš identifikovat nové příležitosti. 👀

Samozřejmě tě nemine ani akvizice nových klientů. K dispozici budeš mít databázi našich kontaktů, ale budeme chtít, abys nám pomáhal objevovat stále nové zákazníky, kteří by mohli využít našich služeb. 👨🏼‍💻

Jednat budeš primárně s majiteli, řediteli a manažery firem. Tvým úkolem bude nejen domlouvání úvodních schůzek, ale také psaní nabídek, jednání o uzavření smlouvy a s tím související administrativa. Mimo to budeš úzce spolupracovat s dalšími odděleními v rámci Logia a s našimi konzultanty budeš v denním kontaktu. ☎

Připrav se na pravidelné cestování po celé České republice a Slovensku. Eventy pro nové i stávající zákazníky a prezentace budou neodmyslitelnou součástí tvé pracovní náplně. 🚘

Co od tebe budeme potřebovat?

  • zkušenosti na obchodní pozici a v řízení vztahu se zákazníky alespoň 3 roky 
  • orientace v retailu, logistice a dodavatelských řetězcích nebo automotive 🏭
  • vynikající komunikační, prodejní, prezentační a vyjednávací schopnosti doplněné o profesionální vystupování
  • ochota cestovat po ČR
  • spolehlivost, pečlivost, osobní zodpovědnost
  • kromě českého jazyka aktivní komunikace v anglickém jazyce, němčina výhodou

Pokud tě tato nabídka zaujala, ozvi se! ☎️

Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.