Pracovní nabídky
Obchod
Obchodní manažer
Obchodník pro AI služby v e-commerce

Obchodník pro AI služby v e-commerce

  • 30–200 tis. Kč
  • Remote, Hybrid
  • Praha
  • Part-time, Full-time
  • Aktualizováno 29. 07. 2025

Rychle rostoucí startup nabízející služby rekomendačního enginu, vyhledávání a nákupního asistenta, které při srovnání porážejí konkurenční nástroje, aktuálně posiluje obchodní oddělení.

Pojď přinášet majitelům eshopů větší tržby a marži díky nejmodernějšímu AI. 


Co tě čeká?

  • Typický den: kontakt s klienty, prezentace benefitů platformy, koordinace demo ukázky, přenos zpětné vazby do R&D týmu.

  • Kolektiv: menší, dynamický tým z Prahy a z Brna, pravidelné interní hackathony, otevřená firemní kultura Zoe AI.

  • Náplň práce:

    • identifikace vhodných e‑shopů (CEE, Evropa),

    • vedení obchodních jednání,

    • příprava a vedení demo a pilotů,

    • úzká spolupráce s vývojovým týmem a analytiky.

  • Cíle: přesvědčit klienty o přínosech AI‑personalizace oproti generickým řešením (Amazon, Google) a starším konkurentům (výhoda je, že je porážíme v A/B testech) a expandovat mezinárodně 

  • Technologie: nejmodernější technologie, které se promítají do našich produktů Zoe Deep Recommendation (real‑time modely trénované na datech klienta), Zoe Deep Search (fulltext + semantic search), Zoe Copilot (konverzační Shopping Assistent) – všechny používají real‑time data a jsou trénované na míru

Co nabízíme:

  • Odměna: základní plat (dle seniority - vhodné i pro dravé juniorní kandidáty) + prodejní provize, možnost výkonově vyššího výdělku i 150 tis / měsíc +

  • Práce na dálku: hybridní model, část týdne v kanceláři v Praze (Futurama Business Park, Karlín) nebo Brně (Ponávka).

  • Úvazek: ideálně full‑time, možnost part‑time dle domluvy.

  • Spolupráce: na IČO nebo hlavní pracovní poměr, možné i  na dohodu o prac. činnosti 

  • Benefity: profesní školení, účast na konferencích, hackathony, týmové akce, flexibilní pracovní doba, moderní kanceláře, přístup k interním výsledkům výzkumu v AI

Jaké máme požadavky:

  • Ideálně praxe v obchodě v B2B e‑commerce nebo SaaS segmentech (ideálně ve střední Evropě)

  • Alespoň základní zkušenost s vedením prezentací a online demo ukázek

  • Angličtina a čeština (komunikace s klienty v CEE)

  • Samostatnost a proaktivní přístup – identifikovaní příležitostí (databázemi vybavíme)

  • Zvědavost na AI a ochota učit se 

Jsi ten, kdo chce posouvat e-commerce do budoucnosti?

Pokud tě tato role zaujala, pošli prosím CV, odkazy na LinkedIn, případné stručný popis obchodních případů, které jsi řešil. Pozvání na pohovor (do Prahy nebo i online) obdržíš do 5 pracovních dnů od odeslání materiálů. Těsíme se na tebe!

Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.