Asistent/ka marketingu

  • On-site, Hybrid
  • Praha
  • Part-time, Full-time
  • Aktualizováno 09. 09. 2025

Pojď se s námi seznámit! 

Jsme CloudSailor - parta, která tvoří a spravuje úspěšné e-shopy na míru.  Vyvíjíme vlastní e-commerce platformu, na které stavíme projekty našich zákazníků a následně se o ně dlouhodobě staráme. 


Koho hledáme? 

Do našeho týmu hledáme šikovného a pečlivého kolegu na pozici asistent/ka marketingu, který nám pomůže s každodenními úkoly a podpoří chod marketingového týmu. Tvou náplní práce bude hlavně:

  • podpora při správě webu, e-mailových kampaní a sociálních sítí,

  • pomoc při tvorbě textů, obsahu a drobných grafických úpravách,

  • administrativní a organizační podpora marketingového týmu,

  • zajištění drobných ad hoc úkolů spojených s chodem marketingu.


Jak to u nás chodí? 

  • Nehledej u nás formální prostředí, zbytečnou byrokracii ani dlouhé a otravné porady. Pracujeme efektivně a v atmosféře, kde se nemusíš bát cokoliv říct. 

  • Sídlíme v centru Prahy se skvělou dopravní dostupností, ale nikoho nenutíme chodit denně do kanceláře. 

  • Rádi spolu trávíme čas i mimo práci a vymýšlíme i pracovní výlety. V roce 2023 jsme třeba absolvovali třítýdenní remote office z Tenerife! 


Jak si tě představujeme?

  • Máš ukončené SŠ vzdělání, nebo studuješ VŠ a chceš získat praxi v marketingu.

  • Nemusíš mít dlouholetou praxi, ale zkušenost alespoň 1 rok na podobné pozici nebo brigádě je výhodou.

  • Zvládáš práci na PC a orientuješ se v základních nástrojích jako MS Office / Google Workspace.

  • Potěší nás, pokud máš alespoň základní povědomí o marketingu nebo e-commerce.

  • Máš cit pro češtinu a dokážeš napsat jednoduchý, čtivý text.

  • Jsi pečlivý/á, spolehlivý/á a umíš si zorganizovat práci.

  • Nebojíš se naučit nové věci a využívat moderní nástroje včetně AI.

  • Nevadí ti docházet do kanceláře v Praze alespoň 2× týdně.


Proč se ti u nás bude líbit? 

  • Máme flexibilní pracovní dobu. Neřešíme příchody a odchody, pokud odvádíš dobrou práci ve stanovených termínech.

  • Sídlíme v centru Prahy vedle VŠE, co by kamenem dohodil od Hlavního nádraží, takže se k nám snadno dostaneš metrem, vlakem, tramvají i autem.

  • Přestože se rádi potkáváme, pracovat můžeš i z domova.  Část teamu chodí do kanceláře téměř každý den, někdo 1-2x týdně a někdo pracuje i ze zahraničí; pondělí a středu jsme většinou všichni v kanceláři.

  • V práci tě vždycky nakopne i kvalitní káva

  • Získání nových znalostí a praxe z oblasti e-mailingu, grafiky a e-commerce.

  • Poskytneme ti prostor pro osobní růst a vzdělávání. 


Zní to jako job pro tebe? 

Dej nám vědět, proč bychom měli vzít právě tebe. Pokud nás tvoje zpráva zaujme, ozveme se ti rychle zpátky a domluvíme si online pohovor. Těšíme se!


Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.