Pracovní nabídky
HR
HR specialista
HR Specialist (Employee Experience)

HR Specialist (Employee Experience)

  • Praha
  • Full-time

Koho hledáme:

Do našeho People & Culture týmu hledáme samostatného a spolehlivého kolegu nebo kolegyni, který/á se ujme klíčových témat jako je nábor, onboarding, employee experience, podpora rozvoje lidí i každodenní HR operativa. Hledáš roli, kde se nezasekneš jen u rutiny, ale budeš moct růst, tvořit a mít skutečný dopad? Nabízíme ti možnost stát se důležitou součástí rychle rostoucí firmy, která prošla akvizicí a další před sebou má – budeš tak u všeho podstatného a tvořit HR agendu, která má smysl. Máme skvělý tým, otevřenou atmosféru, a díky moderním nástrojům a mezinárodnímu přesahu se u nás rozhodně nebudeš nudit.

Tvá role bude:

  • Kompletní řízení hiring procesu end-to-end (od strategie po reporting) - ale rovnou říkám, že nábor je pouze v řádu jednotek pozic ročně, případně pár replacementů.
  • Navrhování a zlepšování onboarding a offboarding zážitků zaměstnanců.
  • Spolupráce na performance reviews a rozvojových iniciativách (L&D).
  • Práce s HR daty: sběr, analýza, interpretace a návrhy na zlepšení (včetně employee NPS).
  • Podpora zaměstnanců i manažerů v každodenních HR výzvách.
  • Aktivní role při slučování firemních kultur po akvizici.
  • Zajištění souladu s pracovněprávní legislativou (ČR, případně SR), komunikace s HQ v Estonsku.

Očekáváme od Tebe:

  • Máš min. 5 let praxe v HR a zkušenosti s oblastmi, které budeš mít na starosti.
  • Aktivně ses podílel/a na náboru, onboardingových procesech, zlepšování zkušenosti zaměstnanců a práci s HR systémy.
  • Rozumíš HR datům, umíš s nimi pracovat a máš zkušenost s reportingem i datovou hygienou.
  • Ovládáš práci s ATS a HRIS (BambooHR je velké plus).
  • Znáš zákoník práce. Výhodou je orientace na slovenském trhu práce a zkušenost s HR v mezinárodním prostředí.
  • Český jazyk máš na úrovni rodilého mluvčího a zvládáš plynulou aktivní komunikaci v angličtině.
  • Veřejné vystupování a prezentace Ti nedělají problém.
  • Multitasking, prioritizaci a dotahování máš v malíku.
  • A bez smyslu pro detail se u nás taky neobejdeš.

Jak bude vypadat výběrové řízení:

  1. Přihlášky do 27. 6. – pošli nám své CV a portfolio HR projektů a výsledků.
  2. 1. kolo pohovorů v termínu 1. 7. - 4. 7. – diskuse s Terezou (Head of People & Culture) o roli, týmu a očekáváních.
  3. Case study – ověříme tvůj přístup a dovednosti v praxi.
  4. Týmové setkání + reference check.
  5. Job offer.

Benefity nejen pro work-life balance 💙

  • 💯  otevřená a transparentní komunikace, vstřícný kolektiv a no-bullshit prostředí
  • 🆓  práce na HPP
  • 💻 firemní MacBook
  • 🏝  5 týdnů dovolené + 5 Sick days
  • 🏡  možnost částečného home-office po zaučení 
  • 🎭  volné guesty na některé z akcí, kde GoOut prodává vstupenky
  • 🎫  každoroční narozeninový voucher, včetně jednorázového voucheru při nástupu do firmy
  • 💆‍♀️  edenred benefits (cafeteria systém, ve kterém na Tvé konto posíláme 500 Kč měsíčně)
  • 🏋️  příspěvek na Multisportku
  • 🥂  týmové akce (team buildingy, letní grilovačky, vánoční večírek a další)
  • ☕  káva a občerstvení na pracovišti - plná lednička i špajzka když tě přepadne hlad nebo mlsná, a k tomu FreshPoint lednička se širokou nabídkou zvýhodněných jídel a nápojů
  • 🌳  kancelář u Riegrových sadů (dokonale dostupné metrem, tramvají, busem i na kole - a po příjezdu si můžeš dát sprchu!)
  • 🐶  dog friendly kancelář

👋 O nás

GoOut je platforma pro každodenní kulturní život. Na stránkách www.goout.net nebo v mobilní aplikaci najdeš tisíce akcí, od koncertů přes divadla až po filmové projekce a přednášky, a můžeš si na ně rovnou koupit vstupenky. Samozřejmostí je možnost ukládat konkrétní akce, stejně jako sledovat oblíbená místa a umělce. Stačí si vybrat!

Aktuálně působíme v Česku, kde jsme se letos v březnu spojili s Ticketstream, a Slovensku, a to jak ve velkých městech, tak i na menších, regionálních scénách. 

V roce 2023 se společnost GoOut stala součástí skupiny Piletilevi Group, která je mezinárodní společností zabývající se prodejem vstupenek a vlastní také společnosti Piletilevi v Estonsku, Bilesu Serviss v Lotyšsku, Bilietai.lt v Litvě a Bilete.ro v Rumunsku. Díky tomuto spojení vám nabízíme profesionální ticketingové služby celkem v 7 zemích. Jako skupina každoročně spravujeme více než 15 milionů vstupenek na nejrůznější akce. 

Skrze naši vášeň pro kulturní scénu a digitální technologie přinášíme lidem zážitky, které stojí za to.

Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.