Hrdina zákaznické podpory v dopravě / Customer Hero
Chceš práci, ve které nebudeš muset nikoho přemlouvat ke koupi nesmyslů, ale budeš pomáhat lidem, kteří už mají opravdový zájem? Baví tě komunikace a umíš věci zařídit? Pak čti dál!
BoardOne je moderní startup, který mění způsob, jakým lidé a firmy řeší autobusovou dopravu. Propojujeme zákazníky s prověřenými dopravci, zajišťujeme hladký průběh cest a šetříme čas i starosti. S námi je objednávka dopravy rychlá, jednoduchá a spolehlivá.
Blíží se hlavní sezóna, a proto teď hledáme posilu do zákaznického týmu – někoho, kdo nám pomůže pečovat o naše zákazníky a zajistí, že vše poběží hladce. Tahle práce ti dá nejen flexibilitu, ale i možnost růst spolu s námi a být u toho, jak se BoardOne posouvá dál!
Co budeš dělat?
Obsluhovat příchozí poptávky – žádný cold calling, zákazníci naši službu poptávají sami. Tvým úkolem je jim odpovědět a pomoct najít nejlepší nabídky, ze kterých si vyberou.
Komunikovat se zákazníky – do 2 hodin od poptávky jim dáš vědět, jak to vypadá, co potřebujeme upřesnit a kdy dostanou nabídku.
Řešit dopravu s dopravci – hledáš nejvhodnější dopravce pro každou poptávku. A čím lepší vztahy s dopravci budeš mít, tím lepší může být tvoje nabídka zákazníkům.
Rozumět dopravě – nemusíš být hned expert, ale časem se naučíš, co jak funguje, kde můžou být problémy a jak je chytře vyřešit.
Mít věci pod kontrolou – před odjezdem zákazníka zkontroluješ, že vše klapne. Když se něco pokazí, pomůžeš najít řešení.
Spravovat CRM, faktury a reporty – jednoduché administrativní úkoly, aby vše běželo hladce.
Koho hledáme?
Jsi komunikativní a spokojenost zákazníka je pro tebe přirozenou prioritou
Umíš se rychle učit a nebojíš se nových věcí.
Zkušenost z call centra nebo zákaznického servisu je výhoda, ale není podmínkou.
Umíš si věci dobře zorganizovat a dotáhnout je do konce.
Zvládneš základní práci s CRM systémem a fakturami (neboj, ukážeme ti to).
Co ti nabízíme?
100% práce z domova – žádné dojíždění, pracuj odkud chceš.
Flexibilní pracovní dobu – ale musíš být k dispozici pro zákazníky.
Žádné vnucování produktů – lidé už se sami ozývají!
Začátek na poloviční úvazek s možností růstu na plný úvazek přes sezónu.
Férovou odměnu podle odpracovaného času.