Traffic Analyst Aktuální

Mediaplanet
Praha 2
Zaměstnanec
Part-time

Mezinárodní mediální společnost hledá traffic analytika na poloviční úvazek. Jeho hlavní úlohou by bylo řídit online distribuci našich celostátních cross mediálních kampaní, tak aby se rozšířilo jejich publikum, skrze placený i organický traffic.

Hledáme člověka, který je proaktivní, orientovaný na detail a dokáže myslet analyticky, tak aby nám mohl poskytnout relevantní přehled o návštěvnosti webových stránek našich kampaní.

Kandidát na tuto pozici bude obstarávat polský, český a slovenský trh z kanceláře, která sídlí v Praze v celkovém časovém rozsahu 20 hodin týdně / 13.500 CZK měsíčně. Hlavní komunikační jazyk je angličtina. Pozice zahrnuje take občasné služební cesty a je vhodná i pro studenty.

 

Budete mít zodpovědnost za:

 

  • Řízení a rozvoj digitální distribuce crossmediálních kampaní, tak aby na webové stránky kampaní byli navedeni relevantní čtenáři.
  • Zahajování veškeré placené distribuce v souladu s daty vydání kampaně, tak aby byly dodrženy KPIs, které jsou nastavené.
  • Optimalizování titulků a thumbnails teaserů, které přivádí čtenáře na weby kampaní, tak aby byly úspěšné a přiváděly na stránky relevantní čtenáře.
  • Monitorovaní výsledků jednotlivých kampaní a jejich komunikace klientovi, který si inzerci zaplatil.
  • Analyzování veškerého trafficu na webových stránkách kampaní, a na základě výsledků jejich přizpůsobování tak, aby byly uživatelsky přívětivější a počet čtenářů narůstal.  
  • Jednání s externími dodavateli, kteří můžou zajistit traffic na našich webech.
  • Vytváření měsíčních a ročních reportů pro klienty, kteří se do našich kampaní zapojili a analyzování úspěšnosti těchto kampaní.
  • Edukování zaměstnanců v rámci nejlepší praxe na webech kampaní.
  • Testování  a popřípadě implementace inovací či nových reklamní produktů na webových stránkách kampaní

 

Požadavky

 

  • Organizovaný způsob práce, schopnost rychle se orientovat a dodržovat striktní deadliny i budgety
  • Schopnost rychle řešit problémy
  • Znalost Excelu, která bude umožňovat analýzu velkého počtu dat
  • Zkušenosti s analýzou dat a výstupů z webových stránek (preferovaná je zkušenost s Adobe Omniture)
  • Schopnost vyhodnotit data na interní i externí bázi.
  • Schopnost kreativně řešit situace a přicházet s novými řešeními, které by zlepšily performance webových stránek kampaně
  • Orientace v nejnovějších technologiích a digitálním marketingu
  • Být týmový hráč, který bude svou prací podporovat ostatní zaměstnance společnosti. 

 

Kandidát vybraný na tuto pozici bude pravidelně reportovat vedoucím společnosti na lokální I globální úrovni. 

Mediaplanet

Mediaplanet je mezinárodní společnost, která realizuje tematické kampaně pomocí multimediálních platforem prostřednictvím tzv. content marketingu.

Co by vás mohlo zajímat?