Data Product Analyst

Jsme Sharry, a tvoříme produkt který pomáhá firmám využívat jejich kanceláře na maximum - skrze mobilní přístupové karty, chytré parkování a další. Je nás přibližně 40 a na trhu nejsme nováček - fungujeme několik let a v našem oboru jsme jedničky - našimi klienty je Skanska, mrakodrapy na Manhattanu i velké globální firmy jako Deloitte, Dell a Citibank. Byli jsme první na světě kdo spustil přístupové karty v Apple Wallet pro budovu s více nájemci.
Nad daty už teď stavíme produkt i reporting, ale začínáme narážet na limity. Hledáme proto někoho, kdo si vezme data pod sebe a posune je o úroveň dál.
Na čem budeš pracovat
- Stavět datové pipeline, analytiku a reporting. Vezmeš surová data z našich systémů a z fyzických budov a proměníš je v metriky a dashboardy pro zákazníky i pro naše interní týmy.
- Pomáhat definovat, co je důležité. Spolu s product týmem a zákazníky určíš, které metriky nám říkají něco o využití budov, efektivitě a uživatelské zkušenosti.
- Propojovat software s fyzickou infrastrukturou. Tvoje datová vrstva bude sedět mezi backendem, analytikou a skutečnými budovami, turnikety, parkovacími systémy a další technologií.
- Rozvíjet datovou strategii a stack. Dnes používáme Snowflake, Keboolu, GoodData, Google Analytics a vlastní nástroje. Společně rozhodneme, co dává smysl dál, a kde stack změnit.
- Pracovat s reálnými daty z budov. Obsazenost kanceláří, využití parkovacích míst, návštěvnost, využití služeb, vzorce hybridní práce.
- Posouvat reporting pro zákazníky. Máme rozpracované reporty pro velké portfolio klienty a potřebujeme je dotáhnout do produktu, který budou opravdu používat.
Je to role na pomezí BI, datové architektury a product managementu. Ideální pro někoho, kdo nechce jen “dělat reporty”, ale budovat datový produkt a třeba časem kolem sebe postavit malý datový tým.
Bez čeho to nepůjde ..
selský rozum i analytické myšlení
zkušenosti; data budeš mít na starosti hlavně Ty, takže tě nebude mít kdo vodit za ručičku; na druhou stranu je to příležitost si udělat věci tak jak tobě dávají smysl a spolu-definovat kudy se budeme ubírat
slušná angličtina - jsme česká firma, ale klienty i kolegy máme převážně zahraniční
SQL, zkušenosti s libovolnými analytickými nástroji, schopnost navrhnout a přemýšlet nad strukturou uložení dat, …
Základy Pythonu (pandas, volání API, ...), práce s API, automatizace
tvorba ETL pipeline
Základy práce s GITem
Výhodou, ale ne nezbytnou, by pro Tebe bylo pokud ..
máš zkušenosti s technologiemi, které používáme: Snowflake, GoodData, Keboola, …
máš zkušenosti s tvorbou datového produktu
máš zkušenosti s produktovou analytikou
máš zkušenosti s Google Analytics
Kdo bude Tvůj parťák
Ondřej se se 15 let věnuje produktu, UX a 4 roky AI a automatizacím. V minulosti navrhoval produkty, které používalo kolem padesáti milionů uživatelů v AVG, podílel se na analytických nástrojích využívaných zhruba polovinou firem z žebříčku Fortune 500 v GoodData a spoluzaložil první UX agenturu v Česku. Mimo práci miluje vodu, kajak a plavání.
Proč zrovna Sharry
Moderní tech. stack (Snowflake, Keboola, prediktivní modely, apod .. ), budeš spoluvytvářet naši datovou strategii a mít velkou míru autonomie v tom kam se naše data budou ubírat
Máme svobodnou firemní kulturu bez dresscode a podobných nesmyslů - jsme malá firma a nehrajeme si na korporát.
I když nejsme velcí, jsme globální hráč s spolupracující s největšími developery v řadě zemí - získáš globální zkušenost.
Máme zajímavý produkt a extrémně zajímavá data - naši klienti jsou ohromné kancelářské budovy a firmy v evropě i na Manhattanu a data jsou z “reálného světa”, ne jen toho digitálního.
