Konzultant pro E-mail marketing

  • On-site, Hybrid
  • Praha
  • Part-time, Full-time
  • Aktualizováno 13. 08. 2025

KDO JSME 

V PromoGEN jsme spojili síly několika špičkových expertů digitálního marketingu, kteří přinášejí kvalitu a know-how z velkých marketingových agentur. Toto spojení vychází z jednoduché myšlenky: Umíme to dělat lépe.  

Od roku 2018 tak přinášíme zákazníkům digitální marketingový balíček služeb s maximálním důrazem na kvalitu. Ta je hlavním důvodem, proč s námi pracují přední brandy české e-commerce scény.  

KOHO HLEDÁME 

Hledáme specialistu, který samostatně zvládne vedení e-mailových kampaní pro naše klienty od počátečního návrhu až po úspěšné odeslání. 

Tvou hlavní rolí bude nastavit strategický plán pro každou kampaň tak, aby správné e-maily dostalo cílové publikum. Společně s týmem budeš vytvářet e-mailové rozesílky a automatizace a to včetně grafiky a textového obsahu. Po přípravě kampaně ji důkladně otestuješ a zajistíš technicky správné nastavení automatizací a rozeslání všech newsletterů a notifikací. Každou kampaň budeš analyzovat a hledat možnosti další optimalizace. 

NÁPLŇ PRÁCE  

Konzultační činnost 60% 

  • audit e-mail marketingových aktivit našich potenciálních klientů a návrh optimální strategie 

  • rozvoj e-mailové komunikace pro naše stávající klienty 

  • analýza dat z e-mailových nástrojů a tvorba reportů  

  • navrhování nových kampaní na základě klientských dat 

Exekutiva 40% 

  • denní komunikace se stávajícími klienty  

  • odbavení klientských požadavků 

  • vedení projektů ve spolupráci s grafikem a e-mailingovým týmem 

  • realizace kampaní a implementace do marketingové komunikace 

  • příprava šablon a newsletterů v HTML a Drag&Drop editoru 

  • práce s SMS a Push notifikacemi 

 

DOVEDNOSTI A ZKUŠENOSTI 

“Must have” 

  • Pokročilá znalost e-mail marketingu 

  • Znalost personalizace a automatizace mailových kampaní 

  • Zkušenost s HTML (alespoň pasivní) 

  • Zkušenost s nástroji jako Looker Studio a Excel (kontingenční tabulky, svyhledat) 

  • Pasivní znalost angličtiny (po orientaci v marketingových nástrojích a čtení dokumentace) 

  • Vynikající komunikační dovednosti a schopnost efektivně spolupracovat v rychlém týmovém prostředí 

  • Zkušenost s projektovým vedením 

  • Analytické myšlení 

  • Skvělý time management 

“Nice to have” 

  • Zkušenost s CDP nástroji pro e-mail marketing - optimálně Bloomreach (Exponea), případně Meiro a Salesforce

  • Základní zkušenost s grafickými programy jako Canva nebo Photoshop 

  • Zkušenosti z marketingové agentury

Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.