Event Specialist @Taste
Ahoj! 👋
Jsme Taste! Digitální agentura, co má jméno, zvuk i chuť a rozvíjíme nejen sebe, naše klienty, ale i celou online marketingovou komunitu skrze naše už známé Restarty! Přijď mrknout na další!
Hledáme k nám týmového hráče, který má organizační talent. Nezalekne se plánování konferencí, kterými projde víc jak 5 000 lidí ročně, jednání s dodavateli má v malíku, rozpočtování je kámoš, tvorba harmonogramu láska na první pohled a bezesná noc součást eventového adrenalinu.
Pokud umíš skvěle komunikovat, je na tebe spoleh, dřímá v tobě vynalézavý a proaktivní duch, čti dál!
Čím tě zabavíme?
- Konference zorganizuješ od A do Z - sám nebo ve spolupráci s event managerem zajistíš prostor, catering, dodavatele, řečníky, program i pozvánky. Výsledkem bude vyladěný event plný zajímavých hostů, skvělého jídla i odborných informací.
- V den akce budeš hlavní spojka mezi všemi týmy. Jako hlavní koordinační spojka na místě se postaráš, aby vše proběhlo hladce a účastníci říkali wow.
- Občas je potřeba přenést vybavení z bodu A do bodu B (roll-upy, menší nábytek, catering, vlajky, dárky pro řečníky...), síla se ti bude hodit.
- Reporting? Bez pravidelného informování o pokroku eventu to nepůjde. Umíš se poučit ze zpětné vazby? Super, protože my si ji rádi předáváme, snažíme se poučit a vylepšit tak každou další konferenci.
- Komunikace je pro nás alfa omega. I tebe čeká, a to jak ven, tak dovnitř do týmu i s ostatními tejstími týmy - zadávání podkladů grafikům, copíkům, social media, paid ads nebo e-mailing specialistům, to vše bude ve tvé režii. Budeš v každodenní komunikaci s našimi účastníky – správa firemního helpdesku, rezervačního systému a Fakturoidu bude tvým denním chlebem.
- Zvládneš mít přehled o konkurenčních eventech a s ohledem na ně budeš plánovat naše další akce.
Co potřebuješ mít, aby ti práce sedla?
- 1–2 roky zkušeností z oblasti eventu nebo projektového řízení.
- Komunikace je tvoje přednost.
- Obchodní jednání ti není proti srsti a máš odhodlání získat potřebné finance/barter od potenciální partnerů akce.
- Vyhledáváš eventové trendy a příležitosti.
- Umíš se podívat na event s nadhledem.
- Nepřehlédneš žádný detail.
- Rychle se rozhoduješ, když přijde něco neplánovaného, třeba déšť.
- Umíš psát česky a zároveň se obstojně domluvíš anglicky.
- Jsi časově flexibilní - nezhasneš, když se hosté ještě dobře baví.
- V Google Workspace jsi jako doma a hodně ti pomůže znalost projektových nástrojů jako Freelo nebo Teamwork.
- Neříkáš "to nejde" ale hledáš možnosti, jak to jde.
- Neuteče ti ani kačka. 🤑
Co ti nabízíme my?
- Kancl v centru Prahy s výhledem na Masaryčku. 🙂
- Akční práci, která tě posune a zviditelní.
- Možnost realizovat své eventové nápady.
- Vyhrazený čas na seberozvoj a vzdělávání.
- Super kolegy, kteří rádi společně zajdou na večeři, drink nebo třeba běžecký závod.
- Teambuildingy, školení, Multisportku, workshopy apod.
- 25 dní placeného volna.
Kdy můžeš začít?
- Během září nebo října.
- Vidět se můžeme jak na pohovoru, tak třeba na jednom z našich eventů.
Kde se budeme potkávat?
- V Taste House na ulici Hybernská v Praze.
Jak se o tobě dozvíme?
- Svoje CVčko a krátké představení pošli Zdeni, naší Recruiterce.
Jak bude náborový proces probíhat?
- Dostaneme od tebe CV nebo LinkedIn profil.
- Zavoláme ti pro doplnění informací k tvému profilu.
- Domluvíme schůzku přímo s hiring manažerem.
- Po dohodě ti možná pošleme i zkušební zadání.
- Pozveme tě na chemistry check s tvým budoucím týmem.
- Náš CEO tě pozve na kávu.
- Podepíšeme smlouvu.