Event Specialist @Taste

  • 40–54 tis. Kč
  • Praha
  • Full-time
  • Aktualizováno 05. 08. 2025

Ahoj! 👋

Jsme Taste! Digitální agentura, co má jméno, zvuk i chuť a rozvíjíme nejen sebe, naše klienty, ale i celou online marketingovou komunitu skrze naše už známé Restarty! Přijď mrknout na další!

Hledáme k nám týmového hráče, který má organizační talent. Nezalekne se plánování konferencí, kterými projde víc jak 5 000 lidí ročně, jednání s dodavateli má v malíku, rozpočtování je kámoš, tvorba harmonogramu láska na první pohled a bezesná noc součást eventového adrenalinu.
Pokud umíš skvěle komunikovat, je na tebe spoleh, dřímá v tobě vynalézavý a proaktivní duch, čti dál!

Čím tě zabavíme?

  • Konference zorganizuješ od A do Z - sám nebo ve spolupráci s event managerem zajistíš prostor, catering, dodavatele, řečníky, program i pozvánky. Výsledkem bude vyladěný event plný zajímavých hostů, skvělého jídla i odborných informací.
  • V den akce budeš hlavní spojka mezi všemi týmy. Jako hlavní koordinační spojka na místě se postaráš, aby vše proběhlo hladce a účastníci říkali wow.
  • Občas je potřeba přenést vybavení z bodu A do bodu B (roll-upy, menší nábytek, catering, vlajky, dárky pro řečníky...), síla se ti bude hodit. 
  • Reporting? Bez pravidelného informování o pokroku eventu to nepůjde. Umíš se poučit ze zpětné vazby? Super, protože my si ji rádi předáváme, snažíme se poučit a vylepšit tak každou další konferenci.
  • Komunikace je pro nás alfa omega. I tebe čeká, a to jak ven, tak dovnitř do týmu i s ostatními tejstími týmy - zadávání podkladů grafikům, copíkům, social media, paid ads nebo e-mailing specialistům, to vše bude ve tvé režii. Budeš v každodenní komunikaci s našimi účastníky – správa firemního helpdesku, rezervačního systému a Fakturoidu bude tvým denním chlebem.
  • Zvládneš mít přehled o konkurenčních eventech a s ohledem na ně budeš plánovat naše další akce.


Co potřebuješ mít, aby ti práce sedla?

  • 1–2 roky zkušeností z oblasti eventu nebo projektového řízení.
  • Komunikace je tvoje přednost.
  • Obchodní jednání ti není proti srsti a máš odhodlání získat potřebné finance/barter od potenciální partnerů akce.
  • Vyhledáváš eventové trendy a příležitosti.
  • Umíš se podívat na event s nadhledem
  • Nepřehlédneš žádný detail.
  • Rychle se rozhoduješ, když přijde něco neplánovaného, třeba déšť. 
  • Umíš psát česky a zároveň se obstojně domluvíš anglicky.
  • Jsi časově flexibilní - nezhasneš, když se hosté ještě dobře baví.  
  • V Google Workspace jsi jako doma a hodně ti pomůže znalost projektových nástrojů jako Freelo nebo Teamwork.
  • Neříkáš "to nejde" ale hledáš možnosti, jak to jde.
  • Neuteče ti ani kačka. 🤑


Co ti nabízíme my?

  • Kancl v centru Prahy s výhledem na Masaryčku. 🙂
  • Akční práci, která tě posune a zviditelní. 
  • Možnost realizovat své eventové nápady.
  • Vyhrazený čas na seberozvoj a vzdělávání
  • Super kolegy, kteří rádi společně zajdou na večeři, drink nebo třeba běžecký závod.
  • Teambuildingy, školení, Multisportku, workshopy apod.
  • 25 dní placeného volna.


Kdy můžeš začít?

  • Během září nebo října.
  • Vidět se můžeme jak na pohovoru, tak třeba na jednom z našich eventů. 

Kde se budeme potkávat?

Jak se o tobě dozvíme?

  • Svoje CVčko a krátké představení pošli Zdeni, naší Recruiterce.

Jak bude náborový proces probíhat?

  1.   Dostaneme od tebe CV nebo LinkedIn profil.
  2.   Zavoláme ti pro doplnění informací k tvému profilu.
  3.   Domluvíme schůzku přímo s hiring manažerem.
  4.   Po dohodě ti možná pošleme i zkušební zadání.
  5.   Pozveme tě na chemistry check s tvým budoucím týmem.
  6.   Náš CEO tě pozve na kávu. 
  7.   Podepíšeme smlouvu.


Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.